Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Harry Potter a Vězeň Zazkabanu
Hra je velmi pěkná graficky, i když mám pocit, že oproti druhému dílu je daleko jednodušší a hlavně o hodně kratší. Dohrála jsem ji za dvě odpoledne a to jsem si ještě zapisovala karty, které jsem našla, i když musím podotknout, že jsem ani náhodou tentokrát nenašla všechny, ale budu je postupně doplňovat. Kdyby jste náhodou někdo věděl o nějaké, která mi zde chybí prosím o sdělení, kde ji hledat a já to přidám do návodu.
Opět nebudu popisovat kudy kam jít a co kde dělat. myslím si, že na to každý přijde sám. Zaměřím se výhradně na místa s kartami. A podrobněji popíšu tajné místnosti za portrétovými
V této hře nesbíráme jenom fazolky, ale také koláčky (modré) za které si právě tato portrétová hesla kupujeme a dýňové paštičky, které alespoň mě nebyly vůbec k ničemu.
Také je zde novinka, že na některé předměty musí kouzlit dva a nebo dokonce všichni tři najednou, jinak to nefunguje, protože tentokráte hrajete střídavě s Herminou, Ronem, Harrym a někdy chodíte se všemi třemi. Opět je zde spousta tajných místností s různými předměty – třeba lebky, z kterých padají ony již zmíněné fazolky apod. Vrátit se můžete jenom na procvičování kouzel, na pozemky a do hradu, takže všechny ostatní úkoly dělejte poctivě a nevynechejte jedinou věc, za kterou by mohla být tajná místnost. někde těch 80 vlastně 79 karet musí být. Tu poslední dostanete od Weasleových, když budete mít všechny a jak jinak bude na ní zase nejspíš samotný Harry. Můj postup se může lišit od toho Vašeho, protože záleží do kterých dveří zrovna vejdete a který úkol půjdete plnit, proto je pojmenuji tak, jak je nazývají ve hře. Vycházím z české verze, takže ti kdož mají hru v angličtině si to budou muset přeložit.
Tak jdeme na to. Hra samotná začíná ve vlaku cestou do Bradavic.

JÍZDA VLAKEM
Ronovi ve vlaku uteče Prašivka a tak se vydáme ji chytit. Cestou potkáme Malfoe a ten na nás zlomyslně vypustí Obludné obludárium (obludné knihy). Po jeho zničení dostanete první kartu ze série slavnýchkouzelníků, zkratka SK(je jich celkem 15)
1. „FULBERT BÁZLIVÝ“ (SK-1)

CVIČENÍ KOUZLA CARPE RETRACTUM – Ron
V textu budu používat zkratku „CR“
Hned na začátku cvičení střílíme po všem, co vypadá trošku zajímavě, zvláště po brněních, protože za jedním se nám objeví kostka s kouzlem a pomocí něho můžeme potom pomocí dalšího kouzla „CR“ přeskočit k truhle s kartou ze série slavných upírů, zkratka SU (5)

2. „SIR HERBERT VARNEY“(SU-1)
Pokračujeme dále do místnosti s ostrůvky a „CR“ nad nimi. Přeskočíme na první vlevo před námi a uděláme čelem vzad. Pomocí „CR“ se přeneseme do výklenku k truhle s další kartou:

3. „AMARILLO LESTOAT“(SU-2)
Jdeme dále až se dostaneme k sochám dvou rytířů. Nad tím před námi uvidíme kouzlo „CR“. Vyskočíme tam a v truhle je karta

4. „HRABĚ VLAD DRAKUL“(SU-3)
Přeneseme se dále pomocí kouzla „CR“ přes ostrůvky až skoro na konec, ale neskočíme na plošinu před námi, nýbrž zahneme doprava a proskáčeme se jakoby zpět na konec, ale na druhé straně. Tady jsou dvě brnění. Když střelíme na tu vlevo otevře se nám na konci této chodby mříž, kde je štít (potřebujeme jich celkem 10). Do té samé sochy budeme střílet ještě několikrát dokud se neodsune dozadu a neotevře se tajná chodba s truhlou a kartou v ní:

5. „LADY CARMILLA SANGUINA“(SU-4)
Jdeme dále až se dostaneme do místnosti se 6 prapory, truhlou a 2 brněními. Vyběhnou na nás skřeti, ty zlikvidujeme a potom na brnění, vlevo do vchodu, kterým jsme přišli vystřelíme několikrát dokud z něj nevypadne poslední karta z této série a to je:

6. „BLODWYN BLUDD“(SU-5)

CESTA NA PÉČI O KOUZELNÉ TVORY – PROZKOUMÁNÍ POZEMKŮ
Přímo před vchodem do hradu je vleká kašna se 4 keři ve tvaru zvířat. Střelíme na každý z nich a uprostřed se místo vody, která odteče objeví „Spondio kostka“. Ten nás vymrští do 1. tajné místnosti na pozemcích. Za tapisérií na zdi je tajná místnost (pozor jsou tu skřeti) s kartou ze série kouzelných tvorů, zkratka KT (15)

7. „HASTRMANEC“ (KT-1)
Vzadu za kašnou pod podloubím je vpravo na zdi plechový štít. Všichni 3 na něj zakouzlíme a na druhé straně se odkryje „Spondio kostka“. Vyskočíme nahoru a uvidíme kromě fazolek a jiného také kartu. Ale pozor, musíme jít po okraji protože prostředek se v intervalech otevírá.

8. „DVOUHLAVÝ MLOK“ (KT-2)
Na druhé straně dvora je další podloubí a v něm vchod do další části zahrady. Důkladně ji prozkoumáme a všimneme si v různých částech kamenných obrazů zvířat, které jdou zastrčit. Dále je na zdi kamenná deska bez obrázku a na zemi kostka. Když na ni šlápneme, objeví se obrázek nějakého zvířete. Musíme běžet ke kameni se stejným obrázkem a rychle ho zastrčit a běžet zpět na tu kostku, kde se nám objeví další obrázek. Celkem to musíme stihnout 4x a dostaneme další kartu:

9. „FÉNIX“ (KT-3)
Potom půjdeme zkoumat pozemky dále.Projedeme dřevěnými vraty a jdeme ven. U Hagridovy chýše vzadu najdeme další kartu:

10. „PSODUCH“ (KT-4)
Potom pokračujeme dále a před vchodem na péči o kouzelné tvory se můžeme dát vlevo, kolem rozbořeného plotu a dojdeme ke studni. když na ní zakouzlíte všichni tři. Objeví se první sada rarachů. Musíte je zničit a dostanete kartu. Toto se opakuje celkem 5x, aby jste měli celou sadu ze série slavných obrů zkratka SO (5):

11. „BRAN KRVEŽÍZNIVÝ“ (SO-1)
12. „KYKLOP“ (SO-2)
13. „GOLIÁŠ“ (SO-3)
14. „MORHOLT“ (SO-4)
15. „HENGIST Z UPPER BARNTON“ (SO5)

LÉTÁNÍ NA KLOFANOVI
Po splnění, jdeme na péči o kouzelné tvory. Je to hned vedle za průčelím se dvěma červenými prapory. Budeme se učit létat na klokanovi. Je zde celkem 5 tratí. Vždycky se dostanete do té další, když splníte požadovaný limit bodů za průlet barevnými obručemi. Za každou trať získáte jednu kartu, tedy celkem opět 5 karet ze série: slavní hráči, zkratka SH (5)

16. „JOSELINA WADCOCKOVÁ“ (SH-1)
17. „GWENOG JONESOVÁ“ (SH-2)
18. „CYPRIAN YOUDLE“ (SH-3)
19. „RODERICK PLUMTON“ (SH-4)
20. „BOWMAN WRIGHT“ (SH-5)

Jdeme zpět do hradu na kouzlo přeměňování.

KOUZLO PŘEMĚŇOVÁNÍ – HERMIONA
Budete se učit oživovat sochu králíka a draka a následně je použít pro naše účely. tedy k dostání se někam, kam bychom se jinak nedostali.

Hned po první proměně králíka zpět v Hermionu a otevření dalšího vchodu, kde je i štít, střelíme na brnění a vypadne z něj první karta ze série karty draků, zkratka KD (5)

21. „OBYČEJNÝ VELŠSKÝ ZELENÝ DRAK“ (KD-1)
Když budete v místnosti, kde budete již podruhé přeměňovat draka, aby Vám pomohl otočit plošinu, kde je štít. Skočte dolů a střelte na velkou dýni uprostřed. Je v ní další karta:

22. „HEBRIDSKÝ ČERNÝ DRAK (KD-2)
Dále se dostanete do místnosti se sloupem uprostřed a 3 zamřížovanými prostorami. V jednom je truhla, v jednom štít a v tom třetím znak. Musíme vždycky srovnat 3 stejné symboly na sebe, aby se nám mříž otevřela a to u všech 3 prostor. V tom prostředním je truhla s kartou:

23. "MAĎARSKÝ TRNOOCASÝ DRAK“ (KD-3)
Jdeme dále až do místa, kde jsou na zdi 3 dračí hlavy a nad nimi podivný otočný terč. Budeme zase srovnávat jednotlivé barevné znaky do jedné řady (z těch co vypadají jako černý erb) vypadne další karta:

24. „RUMUNSKÝ DLOUHOROHÝ DRAK“ (KD-4)
V poslední části tohoto cvičení se dostaneme do místnosti se živými ploty. Je třeba je pořádně prozkoumat, protože na jeden se dá použít kouzlo Alohamora a odkryjeme se nám tajný prostor se sochou králíka, kterého potřebujeme, aby se prokousal do prostoru s truhlou a otevřel odhrabáním hlíny dveře Hermioně. Tady je v truhle poslední karta z zéto série:

25. „NORSKÝ OSTROHŘBETÝ DRAK“ (KD-5)
A máme další sérii karet do sbírky!!!

KOUZLO PATRONUM PROTI MOZKOMORŮM – HARRY
Když zabijeme všechny 3 mozkomory v místnosti se 3 skříněmi dostaneme kartu ze série karty slavných čarodějek zkratka SČ (15)

26. „HONORIA NUTCOMBOVÁ“ (SČ-1)

HLEDÁNÍ KNIHY V KNIHOVNĚ NA ZÁCHRANU KLOFANA
V knihovně, když se Ron dostane pomocí kouzla „CR“ nahoru, tak hned vlevo je truhla s kartou:

27. „FALCO AESALON“ (SK-2)

LIKVIDACE ZDIVOČELÉ OBLUDNÉ KNIHY
Po nalezení potřebné knihy, uvidíme jak nějakou žačku honí obludná kniha. Půjdeme jí na pomoc. Vzadu je kotel, na který když všichni tři zakouzlíme, vyletí na nás obludné knihy. Musíme je všechny zlikvidovat a celou akci opakujeme celkem 5x, abychom získali všechny karty ze série slavných ježibab zkratka SJ (5)

28. „BABA JAGA“
29. „MALODORA GRYMMOVÁ“
30. „LETICIA SOMNOLENSOVÁ“
31. „BABICE“
32. „CORDELIA MISERICORDIA“
A máme pohromadě další sérii karet.

Nyní je načase si za nasbírané koláčky jít koupit nějaká portrétová hesla. Zatím bychom měli mít na první 3. 1 portrét - BERTÍK BOTT
2 portrét - DERWENT SHIMPLING
3 portrét - MOPSUS

Na víc zatím nemáme koláčky a tak je jdeme prozkoumat.

1. BERTÍK BOTT – 4. patro
V truhle spousta všeho a další karta:

33. „OLBŘÍMÍ OLIHEŇ (KT-5)

2. DERWENT SHIMPLING – 5. patro
Otravný skřeti, spousta fazolek a dýňových paštiček ze soch a praporů. Vlevo na zdi tapisérie s jedinou tajnou chodbou a truhlou. Spousta koláčků a karta

34. „MANTICHORA“ (KT-6)

3. MOPSUS – sklepení
Pomocí „spondio kostek“ si doskáčeme pro další kartu:

35. „BĚHNICE“ (KT-7)
A protože jsme nasbírali další koláčky, můžeme jít koupit další hlesla. Nějaký koláček si za fazolky přikoupíme, abychom mohli koupit alespoň dvě další hesla:

4 portrét - GLOVER HIPWORTH
5 portrét - TILLY TOKE

4. GLOVER HIPWORTH – komnata ve sklepení
Za stěnou Lumos, truhly s fazolkami a paštičkami, vpředu shodit dolů ohnivého kraba, potom půjdeme opatrně po lávce, cestou sestřelit další kraby na stranách a až na konec do prostoru s truhlami. Spousta fazolek, koláčků a další karta:

36. „ KŮROLEZ“ (KT-8)

5. TILLY TOKE – 1. patro
Po zlikvidování všech 6 rytířů – musíme střílet všichni – se otočte a jděte dolů po schodech. Je zde zase spousta koláčků a truhla s kartou:

37. „ROTULICE“ (KT-9)
Dokoupíme nějaké další koláčky a koupíme další heslo

6 portrét - HESPER STARKEYOVÁ

6. HESPER STARKEYOVÁ – 2. patro
Než dojdeme k tomuto portrétu prozkoumáme důkladně celé patro. Je zde spousta tajných prostor. Za tapisérií, obrazy i za knihovnou. Pozor na obludné knihy – po jejich zničení se otevře další část knihovny. Jdeme za obraz na který jsem si koupili heslo. Zde je spousta fazolek, paštiček, ale taky raraši. Další koláčky a karta:

38. „TRPASLÍK“ (KT-9)
Nyní půjdeme na hodinu kouzelných formulí –Glacius

KOUZLO GLACIUS – HARRY
Hned po zabití salamandra, jdeme vlevo a za tapisérií je tajná místnost s truhlou a první kartou ze série slavných skřetů zkratka SS (5)

39. „EARGIT ŠEREDNÝ“ (SS-1)
Poté co sjedeme první skluzavku, odstraníme 2 salamandry a několik skřetů, tak v jejich úkrytu je truhla a druhou kartou:

40. „ALGUFF HROZNÝ“ (SS-2)
Po další skluzavce sjedeme do věže, kde nás přepadnou raraši. Po jejich odstranění jdeme dopředu a všimneme si, že okolo vedou schody dolů. vydáme se po nich až ke dveřím, které otevřeme (někdy je potřeba kouzlo opakovat i několikrát) a zde je truhla a třetí kartou:

41. „UG NESPOLEHLIVÝ“ (SS-3)
Pokračujeme dále a až se ocitnete podruhé ve výklenku s truhlou, který s Vámi jede dolů, je zde další, již čtvrtá karta:

42. „URG NEČISTÝ“(SS-4)
Potom jedeme znovu na skluzavce. Tentokrát je karta přímo na ní, při pravém okraji, tak pozor, aby se Vám ji podařilo sebrat je to poslední karta z této série:

43. „GRINGOTT“
Tak a máme celou sérii slavných skřetů.

ZÁCHRANA RONA POD VRBOU MLÁTIČKOU
V animaci vidíme, jak Rona odtáhne pes pod vrbu mlátičku a tak se mu vydáme na pomoc. Dostaneme se do podzemí, kde je špatně vidět a každou chvíli na nás vykouknou kostlivci, které můžeme zabít jenom, když na ně střílíme oba s Hermionou. Jinak se znovu oživí. Oni na oplátku po nás házejí svoje kosti a celkem dost nám ubývá život. Takže opatrně.
Jdeme intuitivně dále – jinam nemůžeme – až se dostaneme do části, kdy musíme ze 3 částí sestavit schody, abychom se dostali nahoru a mohli pokračovat dále. Po jejich úspěšném složení na nás vylítne horda těchto kostlivců. Takže je rychle, ale opatrně zlikvidujeme a hurá nahoru na schody, kde na nás čeká další karta:

44. „SACHARISSA TUGWOODOVÁ (SČ-2)
Bohužel mi v této části chybí 2 tajné místnosti, takže nejspíš i karty, ale nemohu se tam vrátit bez toho, abych hrála hru znovu. Takže kdyby jste někdo věděl, dejte vědět.

ZÁCHRANA KLOFANA
Takže opět pokračujeme jediným možným způsobem, jak hra plyne až do části, kde na nás vystartují raraši. V jednom kotlíku je karta:

45.„PROFESOR ARMANDO DIPPET“ (SK-3)
A jelikož máme zase nějaké koláčky, tak jdeme nakupovat portrétová hesla, případně si chybějící koláčky dokoupíme, ať už máme hesla všechna.

7 portrét - LEOPOLDINA SMETWYCKOVÁ
8 portrét - BRIDGET WENLOCKOVÁ

7. LEOPOLDINA SMETWYCKOVÁ – 7. patro
Spousta fazolek, raraši a zase fazolky, v truhle se 3 zámky koláčky (když už je nepotřebujeme). Po zničení obludných knih se otevře tajná místnost s truhlou. V ní je další karta:

46. „ŠOTEK“ (KT-10)

8.BRIDGET WENLOCKOVÁ – 6. patro
Fazolky, koláčky, za knihovnou napravo tlačítko na otevření „Spondio kostky“. Skáčeme, kam to jde, až se dostaneme do místa se skříní. Z ní na nás vystartují obludné knihy a taky další karta:

47. „ JENDOROŽEC“ (KT-11)
48. OBŘÍ ROPUCHA NACHOVÁ"
Tuto kartu najdeme na zahradě za tapisérií, za kterou je chrlič. Použijeme tedy "Lumos" a jdeme na vedlejší dvůr (je zde vchod do Bradavického hradu) a hned napravo vedle něj se obejví na zemi "Spondio kostka", která nás vynese nahoru k další kartě.

A to je zatím všechno, jak budu pokračovat, budu uvádět další karty. Při zkouškách Rona, Hermiona a Harryho jsem žádné karty nenašla.

Kdyby jste někdo o nějakých další ch kartách věděl, tak mi prosím napište na můj e-mail !!!

Autor:bonachytra
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 8
Přidáno dne: 05.06.2005