Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Commandos: Beyond of Call of Duty
1 - DYING LIGHT
Sniperem ze člunu sestřelte jediného vojáka, který by vás při plavení na jih viděl. Na jih ještě nejezděte, nejprve musíte vyčistit Potapěčem cestu. Plavte s ním tedy na jih a při nejbližší příležitosti vylezte ven z vody, podřežte okolní Němce a přivezte člun. Potom lze skoro všehny Němce, kteří jsou uvnitř zabít Green Beretem. Jediný problém mohou být dva hlídkující na věži, sestřelte je Sniperem (nebo se kolem nich plazte a zasřelte je až po vyvolání alarmu). Vyzkoušejte si použití nože, cigaret, pout, ovládání Němců, kamenů,… všechno se to hodí, až území pročistíte, rozmyslete si, kam dáte výbušniny a kam zanesete barely, aby při výbuchu zemřeli Němci v barácích. Při správném načasování není problém, u mně vyšli z domů jenom asi tři vojáci, každý odjinud, takže se dali potom v pohodě podřezat. Nakonec sjeďte výtahem dolů (pod výtahem to nejprve pročistěte Marinem, Sniperem rozstřelte vodní miny a hurá do druhé mise!!!

2 - THE ASPHALT JUNGLE
Mise se odehrává v ZOO. Zde poznáte vylepšení oproti prvnímu Commandos. Chodí zde pštrosi, lvi, hlídač,… Tak jdeme na to. Chytněte si prvního Němce na kterého narazíte, oblékněte Spyovi uniformu a jděte k domu na jihu. Všechny tři Němce zneutralizujte a počkejte na hlídače ZOO. Vezměte si od něho (po dobrém to nepůjde) jeho obleček a můžete jít do ZOO. Vše, co zvládnete spoutejte, nebo zabijte, hlavně nevyvolejte alarm, jinak zemře Dragiza Skopje. Potom se Green Beretem dostaňte z jihovýchodu na jihozápad, zneškodněte jednoho Němce, přelezte zeď, pozor na šelmy - jste v ZOO! Nyní vhodně kombinujte schopnosti dvou členů komanda. Beret má návnadu, hází kameny, podřezává, Spy může mluvit a tím odklonit zraky některých Němců před prozrazením Bereta.

Až si budete myslet, že to stačí, dostaňte se Spyem k partizánovi u zdi. Injekcí zabijte vojáky tak, aby vás tři hlídkující neviděli, mrtvoly schovejte. Potom se s partizánem nenápadně proplazte ven k autu. Dále to je na vás. Buď dostanete dovnitř i řidiče jako já a bez povšimnutí odjedete, nebo jste poněkud drsnějšího řazení, vyvoláte poplach a všechno postřílíte.

Password: WNNOV

3 - DROPPED OUT OF THE SKY
Tato mise nepatří zrovna mezi nejlehčí. Několika lidí se sice můžete zbavit Sniperem, ale to si raději nechte až na konec, kdy už nebudete vědět jak dál. Řidiče využijete až na konci, kdy s ním tak akorát odjedete pryč. Takže to je všechno na Green Beretovi. Problém je v tom, že během několika uděláte vše, co jde, a zjistíte, že už se dál nedostanete. Tedy mně se to stalo. Green Beret prostě nebude moci zabíjet další Němce, protože by to viděli jiní. Alarm vyvolat samozřejmě můžete, ale všechno by se zvrhlo v prachobyčejné střílení přicházejících Němců a to už přece nemudíte hrát Commandos. Takže se budete řídit podle pravidla:“ Když nemůžeme jít k Němcovi my, může jít Němec k nám“! Stačí se někomu ukázat v jeho vzdálenějším spektru vidění a rychle si lehnout. Potom ho jen vhodně překvapit zezadu. Párkrát vám možná i pomůže náhoda. Vojáci si všimnou svého mrtvého kolegy a poběží to zkontrolovat. Nad jeho mrtvolou ho potká stejný osud… Někdy se může stát, že vaši činnosti si všimnou hned dva najednou. V tom případě máte dvě možnosti. To první CTRL-L ta druhá je být rychlí. Musíte prostě podřezat oba dva, aniž by ještě první došel ke svému cíli. Jakmile totiž přijdou k mrtvole, vyvolají během chvíle alarm. Nakonec už stačí jenom sebrat Green Beretem (písmeno H) navigační systém, projít po schodišti nahoru, nasednout do automobilu a zmizet.

Password: 3LRVL

4 - THO´R HAMMER
Přiznávám se, že nejprve se mi zdálo, že tato mise bude prostě hrůza. Zbavil jsem se několika prvních vojáků a potom jsem prostě nevěděl, jak dál na obcházející Němce. Potom jsem ale zjistil, že to zas tak strašný není. Stačí se ve vhodnou chvíli proplazit co nejvíce doleva nahoru, není žádný problém, hra se tu už zdá skoro moc lehká. Pokud bych postupoval ze zdola, vojáci se dobře hlídají, ale jestliže obejdete, jak už jsem popsal, nádraží zleva, potom se to zabíjí jedna radost. Na všechno stačí Green Beret. Nastrčte na vhodná místa návnadu, nebo se Němcům v dáli ukažte a zalehněte. Takto se dají v pohodě zničit. Třeba vám pomůže, že asi dva vagóny se dají odtlačit, ale já bych to za zlehčení moc nepovažoval. Na konec jsem rozmístil k vlakům nálože. Po odpálení vyvoláte samozřejmě alarm. Pokud vylezete na hlavní nádražní budovu nahoru, zalezete co nejdále a střelíte, vojáci k vám budou šplhat a vy můžete v klidu po jednom postřílet, aniž by vás zezdola někdo viděl. Potom vlezte do lokomotivy a bye- bye čtvrtá mise.

Password: EUJZR

5 - GUESS WHO´S COMING TORIGHT
Tato mise se mi zdá nejtěžší, ale také je mojí nejoblíbenější mise z celých Commandos!!!

Líbí se mi zde nádherná přírodní scenérie a to cvrlikání ptáčků….Ty všelijaké bungry, baráky a ti vojáci……. V první části mapy vyvolat alarm můžete, ale dávejte si pozor na druhou část mapy. Když tam vyvoláte alarm, plukovník Wilhelm Below prostě dostane bobky, nasedne do svého Kübelwagenu a ujíždí směrem na severovýchod. Musíte také osvobodit Spye na severozápadě z vězení.

Začneme s Driverem (řidičem), ten začne střílet a všechny vymydlíme, je to kruté ale nu což! Kulometníka vedle řidiče zneškodníme tak, že se podíváme na jeho zorné pole. V tu chvíli kdy se bude dívat na druhou stranu, vběhneme tam a zastřelíme ho brokovnicí. To uslyší voják stojící opodál tak si dávejte pozor. Potom Green Beret vleze za sudy od něj  vpravo a tak začne střílet a všechny postřílí. Vrátí se zpět za boudu kde byl a vystřílí čtyřčlennou skupinku. Tímto krokem jsme vyčistili dolní část mapy. A teď ta brána….. Zajdeme za plot a tam vystřílíme tři vojáky (mně odněkud přiběhl ještě jeden). Další tři vojáci zůstanou hlídkovat u brány - "nevadí“. Teď přišla řada na Snipera, ale nejdříve zajdeme s Beretem za boudu u brány - bude se hodit. Sniperem se doplazíme na silničku co nejdále od brány, ale musíme optikou dostřelit na už zmiňované tři Němce. Nejdříve trefíme vojáka nejdále od nás, potom stojícího u boudy, ale v tu chvíli kdy třetí voják bude otočený. Hned trefíme i toho třetího. Sniper si rychle lehne. Tuto pasáž si musíte načasovat v tu chvíli, aby vás Němec chodící nahoře neviděl. Hned ty tři mrtvoly Beretem odneste do bezpečí. Chce to strašnou rychlost, ale dá se to.

Potom všechny Němce chodící kolem velkého bungru podřežete. Na toto kolo si dávejte pozor, chce tom mít všechno načasované. Teď jdeme na plukovníka Belowa. Už máme osvobozeného Spye. Spy si vezme německou uniformu od nějakého vojína.

Mně se povedl tento kousek: Jakmile už jsem měl všechny Němce zabité před velkým domem (Rastenburg), nasedl jsem řidičem do Belowova auta a odjel jsem s ním na to místo, kudy by šel pěšky při vyvolání alarmu. Do auta stojícího na severovýchodě jsem dal Spye převléklého do uniformy, kterou jsem vzal na střeše hlavního domu. Teď už můžeme vyvolat alarm kde chceme, protože plukovník se přes auto nedostane, nastoupit nemůže a tak se vrátí před dům. Všechny postřílíme vezmeme plukovníka, který se ještě vzpamatovává po Beretově pěsti a nasedneme se všemi členy komanda a s plukovníkem do tanku stojícího na západě. A hurá na letiště Neubranderburg!!!

Password: 68EKF

6 - EAGLE´S NEST
V první, dolní části je nejdůležitější nevyvolat alarm. Pilot, chodící na dvorku úplně vpravo by totiž uprchl a tím byste ho nemohli zajmout. No a zajmout ho musíte, protože to je jediný člověk, který vás odtamtud může dostat pryč, letadlem samozřejmě. Proč si dělat zbytečně starosti - hned dole doporučuji Sniperem odstřelit vojáka nad žebříkem a vojáka na zdi a na konci první části i vojáka nad pilotem. Zbytek (alespoň v mém případě) obstaral Green Beret a Saper (jedna past). Aby to nebylo děsivě těžké, určitě používejte zajatce, dva si chyťte a dejte za úkol s někým kecat, abyste měl zatím třetí z vás klid na práci. Až budete mít tuto část hotovou, vzhůru nahoru (nádherná věta).

Tady už můžete vyvolat alarm, ale to poctivý hoši neudělají. Takže stále to samé dokola. Cigarety, kameny, ale hlavně rychlý Green Beret se svojí akcí běh-nůž-zvednout-odnést. Nepochybuji, že nakonec asi stejně vyvoláte alarm, abyste vyvraždily zbytek nepohodlných panďuláků a mohli zatlačit cisterny s palivem k jednotlivým letadlům (u prototypů vlevo stačí jedna cisterna - teda vlastně musí stačit). Potom ke každé cisterně dejte Saperem výbušniny a odpalte to. Stačí jenom naskočit do únikového letadla - samozřejmě s uneseným pilotem - a sbohem, Neubranderburgu 12. listopad 1944 pro tohle místo určitě nebyl šťastný.

Password: HK1YJ

7 - THE GREAT ESCAPE
Misi bych rozdělil na dvě části. Nejprve pracujete s potápěčem. Vydejte se s ním doprava, u pole pozabíjejte vojáky, dostaňte se přes most až k místu, kde lze vstoupit do řeky a potopte se. Trubkou potom vyplavte až za plot, uvnitř vězeňského tábora (Stalag POW comp). Potápěč může podřezávat, pro rychlejší a bezpečnější postup je však velmi užitečná jeho tichá harpuna. Až připraví co se dá, včetně několika Němců na severu, nezbývá, než pustit Green Bereta a Drivera z vězení do kterého se na konec dostanou, protože bez alarmu to vlastně nejde. K jejich zdárnému úprku dva opět svobodní členové komanda seberou svoji výzbroj nad chatou na severu, pokračujte v demoliční práci. Využijte jak řidičovy zbraně (samopal, pušku) tak Saperových granátů (např. skupinka na severozápadě, v místě, kudy budou utíkat vězni). Budovu odpalte v okamžiku, kdy bude oblast bezpečná pro úprk vězňů. Ti se totiž po výbuchu rozeběhnou směrem na severovýchod. Tam už tedy musí být otevřená brána. Potom naskočte do dodávky a pokud vás z ní nikdo nevystřílí, zmizte!

Password: XGBNS

8 - DANGEROUS FRIENDSHIP
Poslední mise dokonale prověří vaše schopnosti. Snažte se, jak nejvíce to jde, hlavně nevyvolat alarm - teda vlastně můžete, ale těch vojáků tam, je opravdu síla a když by přibyly další, stalo by se to vaší noční můrou! Takže nenápadně.

Nejprve se vydejte doleva přes můstek a vyvražděte, co se dá. To je práce pro Green Bereta. Hlavně se snažte, aby se každý z vojáků nedíval na ostrůvek, kde je vybavení pro potápěče. Muže hlídkujícího z vrchu (mlýna) můžete sestřelit Sniperem, pokud se bez toho obejdete, jen líp. Toto je totiž jediná mise, kde jsem pocítil nedostatek sniperových nábojů, jinak jsem si je většinou šetřit až do konce, kdy mně už samozřejmě byly na nic.

Dále se musí potápěč dostat pro výbavu. Protože na začátku kyslíkovou bombu nemá, musí to provést člunem. To je operace natolik dlouhá, že ho prostě někdo hned ze dvou vojáků naproti musí vidět, což se nesmí stát. Proto jsem tady hned vystřílel dva sniperovy náboje, i když to byla hrozná škoda. Nevím jestli přijdete na lepší řešení, kdyžtak dejte vědět. Na druhý břeh může s sebou potápěč převést i Bareta, aby odklízel mrtvoly. Jakmile máte bombu, můžete plavat s potápěčem sem a tam a podřezávat.

Muže s kulometem můžete odrovnat třeba například potápěčem, který přiběhne ze SV a zase zdrhne. Můstek už bude potom volný pro Bareta, který přiběhne, vezme mrtvolu a zase jí odnese, aby jí hlídkující němčouři neuviděli. Chce to rychlost, ale dá se to.

Jakmile vykosíte dolní část (nejdůležitější vojáky), vynořte se s potápěčem u zvednutého mostu. Zde se mi povedl jeden kousek a doporučuji ho. Dva vojáky (jeden stojí, druhý chodí) zastřelte rychle harpunou a zase se ponořte. Jich si všimne blbeček naproti a dojde k vám, samozřejmě ho zase zastřelte. Je to ale trochu zvláštní, protože tenhle blbeček dokáže přejít přes zvednutý most (ve dvou případech ze tří to udělá). Co naděláte.

Potom můžete mechanismem spustit most, aby se na druhý břeh dostali i ostatní. Lodě která objíždí si nevšímejte, nic nedělá. Stejně tak bude celou dobu houkat před spuštěným mostem, ale to je taky jedno (ať si počká). Až se prořežete k domu s Natašou, dostanete vlastně špiona bez jedu. Ona totiž může kecat s Němci, a tak je zdržovat od hlídkování, ale pozor na gestapo - ti ji prohlédnou.!

Nakonec vlezte s Natašou do označené budovy, přijde za vámi generál Rauter za chvíli odejde, Nataša bude mít dokumenty. Nezbývá než zase zvednout most, nasednout do loďky (je na SZ) a ujíždět - HOTOVO. Nezapomeňte všechno vyvraždit, povedlo se mi tak nechat čtyři Němce - ale spoutané. Taky si chyťte nějakého gestapáka, už pro ten pocit, až získáte dokumenty, může zemřít i generál (předtím však v žádném případě!!!)

Tak, to by snad bylo všechno, a teď na těžkou obtížnost…

Tento datadisk je mojí nejoblíbenější hrou vůbec. Moc bych si přál aby udělali další mise!!! :-)

Password: YRGOV

Autor:Radim Petrásek
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 7
Přidáno dne: 18.07.2005