Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Horké Léto 1
Indiánská vesnice
Ihned na začátku hry se dozvíte váš hlavní úkol v první kapitole. Musíte se dostat ven z tábora. Východ hlídá indián Silvestr, a tak bude nutné nějak se ho zbavit. Na začátku se objevíte ve stanu šamana Orlí Tě-péro. Vyjděte z něj a dejte se doprava. Seberte sekeru zaseklou v zemi kousek od kotle a promluvte si s Indiánkou Velkou Hubou. Dostanete od ní úkol, najít její ztracený perlový náhrdelník. Pak jděte dále doprava. Promluvte se Silvestrem, strážcem u závory. Potom se vraťte k Velké Hubě a promluvte si sní o Silvestrovi. Indiánka o něj zájem nemá, ale nevadí. Jděte zpět do obrazovky s totemem (náměstí) a dejte se na sever, stezkou k horám. Na poušti se koukněte na uschlý strom s jednou větví. Pokračujte dál do skal. Zde sedí bývalý náčelník Pe-pík. Promluvte s ním, dozvíte se něco o stromu. Potom vezměte kámen z hromady a hoďte ho dolů z propasti. Během indiánova smíchu seberte láhev. Vraťte se zpět do vesnice a na stanu s petlicí (náměstí vpravo) seberte kožku. Dejte se do leva. Zde sedí dívka Velké Ucho, tak si sní promluvte. Poví vám, že se jí líbí Silvestr. Po rozhovoru vytáhněte ze země mrkev (vedle indiánky) pomocí nože. Jděte dál do leva. Na kameni blízko jezírka leží totemek, tak šup sním do kapsy. Vraťte se na náměstí a použijte sekeru na totem (velký). Ten je, jak jste se dozvěděli, magicky svázán se stromem v poušti a po tomto zásahu mu upadne jeho jediná větev. Jděte k Silvestrovi a promluvte s ním. Potom zpět k indiánce Velké Ucho. Promluvte s ní a ona začne se svými zamilovanými řečmi. Nic pro Silvestra. Musíte mu to tlumočit zesíleně, ale básník Karel Pařez Mácha, sedící u totemu, vám vaše intriky kazí. Tak si s ním jděte promluvit. Slibte mu, že ho zbavíte jeho prokletí. Indián vás odkáže na starého Pe-píka. Vypravte se za ním a cestou seberte upadlou větev (na poušti). Pe-pík vám lehce napoví. Prokletí zlomit nelze, tak snad alespoň sehnat nějakou ochranu.

Je čas na splnění úkolu od Velké Huby. Pomocí ulomené větve ze stromu vyšťouchněte pravé dolní oko na totemu. První perla. Zajděte zpět do šamanova stanu. Do automatu vpravo vložte totemek a vhoďte minci. Pak ještě jednou na automat klikněte. Další perla na světě. Samotný náhrdelník se zbylými perlami se ukrývá v piánu. Klikněte na něj a zopakujte sekvenci postupně vám zadávaných kláves (celkem osm). Pokud tak učiníte, piáno se otevře a náhrdelník z něj vyjměte. Pak použijte jednotlivé perly na náhrdelník a ten doneste Velké Hubě. Po předání dostanete kotlík. Skvělá výměna, že? S kotlíkem jděte k básníkovi. Dejte mu ho a poté i láhev s whisky. Získáte revolver. Pak Majer zajde vyzkoušet svůj obranný mechanismus a protože to není nějaký troškař, vyzkouší tentokráte o něco větší kalibr. Indián pokus nepřežil a už nebude kazit namlouvací rituál. Vraťte se zpět, seberte láhev ležící u indiána a jděte doleva k dívce Velké Ucho. Promluvte si s ní a dvakrát zesíleně tlumočte její věty.

Poté vás zavolá Silvestr k sobě. Silvestr ještě před svatbou musí vyzkoušet svou nastávající a vyžádá si po ní jídlo. Bohužel indiánka vařit neumí, ale její sestra vám jistě pomůže, jděte za ní. Velká Huba je kmenová kuchařka a jistě uvaří něco, na co se Silvestr chytne. Promluvte si sní. Kuchařka se rozhodne uvařit její super polívku, ale potřebuje nějaké přísady (whisky, sysla a mrkev). Whisky tu sice máte, ale ne plnou. A tak zajděte úplně doleva, až k jezírku. Použijte láhev na jezírko, čímž whisky domixujete. Cestou zpět zajděte na poušť s uschlým stromem a chvíli tam počkejte.Vyndejte si z inventáře pistoli a až se objeví krysa, zastřelte ji. Pak ještě použijte kožku na mrtvou krysu a regulérní sysel je na světě. Vraťte se tedy k indiánce a dejte jí (promluvit s ní) všechny požadované přísady. Polívka je hotová a Silvestr je už pryč u své milované. Teď tedy jděte k závoře a klikněte na ní. Po rozhovoru s šamanem se odeberete do města.

Město
Dostanete se do obrazovky s pěkným růžovým altánkem. Seberte hrábě a kytku, která roste na altánku. Jděte do města. Někdo vás zavolá. Po rozhovoru s Tvrďákem Jimem se vraťte zpět do uličky. Jistě jste si všimli mince na zemi. Tak ji seberte a v jedné z beden najdete ještě malý klíček. Jděte na náměstí. Nejprve zajděte do místního bordelu (Rosemary Club). Pro vstup však potřebujete znát heslo. Tak se tedy vydejte ulicí, co vede z náměstí v jeho pravé části. Jděte dál kolem šerifa a banky do další obrazovky. Dostanete se k malému srubu. Pomocí hrábí seberte slámu ze stříšky na srubu. Pak klikněte na okno. Popovídejte si s Jakem a od něj se dozvíte heslo. Vraťte se k nevěstinci a vstupte. Pokecejte s bordelmamá. Ta vám po narážce na místní nudu poví o místním pokerovém turnaji. Tak jděte do Saloonu (můžete použít schůdky). Promluvte si s barmanem. Opět potřebujete heslo. Naštěstí Jake (ve srubu) je neomezená studnice moudrosti, a tak i toto heslo zná. Až vám heslo poví, jděte do saloonu. Byrokracie je však všudypřítomná. Barman po vás chce ještě potvrzení o povolení hraní hazardních her (mimochodem, hra mi občas spadla, tak se raději čas od času zapište).

Vyjděte tedy ven a zamiřte k šerifovi. Zde však místo šerifa objevíte jeho docela hezkou truchlící dceru Terku. Terka není příliš milá dívka, nicméně se od ní dozvíte pár zajímavých věcí. Dejte Terce kytku a za odměnu si můžete vzít cokoli z kanceláře. Seberte z nástěnky potvrzení a pomocí klíčku z bedny otevřete malou bedýnku u stolu. Naleznete v ní pár hezkých věciček. Nejprve použijte pero na potvrzení a zfalšujte tak podpis. Potom zajděte ke srubu. Pod špalkem se zaseklou sekerou je bláto. Použijte na něj šerifskou hvězdu a zablácenou hvězdu obtiskněte na potvrzení. A potvrzení je kompletní (kompletně zfalšované), tak jděte do saloonu.

Před samotným turnajem vás však čeká ještě jeden věčný problém a tím jsou peníze. Jako zápisné musíte složit deset dolarů. Ty čistě náhodou můžete vyhrát v soutěži v pití. Promluvte s barmanem a jděte na to. Pokud do sebe hodíte třikrát skleničku ze všech nejrychleji, obdržíte slíbenou sumu. Po opětovném pokecu s barmanem zasednete již k hernímu stolu. V prvním kole se utkáte s místním buranem. Nejlepší taktikou je dostat z protihráče co nejvíce peněz postupným sázením po malých částkách (5 dolarů). Chce to ale mít v ruce alespoň jednu dvojici karet stejné hodnoty. Pokud v ruce nemáte nic, vsaďte 25 dolarů, protihráč se zalekne a položí. Pokud by náhodou nepoložil, můžete riskovat a držet se stále na dvaceti pěti dolarových sázkách nebo prostě hned položte. Po hře si znovu promluvte s barmanem. Druhé kolo je o něco zajímavější. Soupeřka při nedostatku peněz dává do zástavy části svého oblečení. Tak hurá na strip poker. Taktika je stejná, takže žádný problém. Ve třetím kole vás čeká samotný Tvrďák Jim. Hned na začátku vám vysvětlí jeho osobní pravidla. Radím poslechnout. Vaším cílem je tedy tentokrát o všechny peníze přijít. To je kupodivu daleko těžší, než peníze získat. Však uvidíte. Pokud máte něco v ruce, s čím byste mohli vyhrát, vsaďte 25 dolarů a Jim to položí. V případě, že v ruce nemáte nic, vsázejte po pěti dolarech a doufejte, že Jim něco v ruce má a že srabsky nepoloží. Když "zdárně" prohrajete, jste obviněni, že jste podváděli v zájmu záchrany krku. A tak jste vyzváni na souboj. Po odpočtu se kurzor změní na zaměřovač a pak stačí jen kliknout (vystřelit) na Jima. Máte na to dobrou vteřinu a půl, tak klid.

Po zastřelení Jima jste občany městečka zvoleni jako nový šerif. Objevíte se u Terky. Promluvte si sní a odejděte do hospody. Od barmana se dozvíte, co je potřeba udělat. V kraji řádí zloději dobytka a vy byste s tím měli něco provést. Nejdřív se stavte v místní bance ( uložte si to radši) a zažádejte si o úvěr. Během vaší návštěvy je ale banka přepadena lupiči. Kurzor se vám změní na zaměřovač a úkolem je samozřejmě s jeho pomocí dopravit všech pětadvacet banditů na věčná loviště (jedním tlačítkem myši střílíte a druhým dobíjíte). Po úspěšném postřílení všech lupičů vám již úředník peníze půjčí.

Vydejte se na náměstí a z něj levou ulicí na sever. Dostanete se ke stájím. Seberte vědro a naplňte ho vodou ze studně. Pak dejte koni napravo slámu a když bude žrát, seberte z budky lano. Vydejte se dále doleva ven z města. V kiosku kupte vše, co prodejce nabízí ( tedy medvídka nemusíte, ale je hezký a peněz spousta). Pokračujte cestou na sever. Na pahýl, trčící nad okraj skály, použijte lano. Pomocí lana můžete teď sešplhat dolů. Připravte se na další mezihru, vyřídíte zde zase pár banditů. Pokud přežijete, vraťte se do saloonu. Barman vám poví o dalším delikátním úkolu. Zajděte za Agátou do nevěstince. Promluvte s ní a poté vyzpovídejte všechny horní pokoje. Podle jejich reakcí lze logicky vydedukovat pravého zloděje. Pokud chlápka dopadnete, vraťte se zpět do hospody. Jste odkázáni na Číňana. Tomu se ztratila jeho rodová 3000 let stará pečeť a jak říká: "Všichni umřít, když nenajít." Tak jděte ke stájím, pak dále kolem kiosku nahoru, až k velkému kameni vedle pahýlu. Na kámen použijte hrábě. Do otisku na zemi nasypte sádru a zalijte ji vodou z vědra. Odejděte z obrazovky a hned se vraťte. Odlitek již zaschl a tak ho vezměte. Na otisk ještě použijte barvičky a pak ho již doneste Číňanovi.

Zajděte za Terkou, pochlubte se jí se svými dosavadními úspěchy a hned se jí zeptejte na poklad šerifa Bena. Na další podrobnosti se optejte chlápka ve srubu za městem. Ten vám, jako vždy, dobře poradí a odkáže vás na nevěstinec. Promluvte si s Agátou a pak i s Bětou, tou dívkou nahoře. Dozvíte se o deníku. Jděte do své kanceláře a dejte vězni šaškovskou čepici. Promluvte si s ním a získáte lopatu. Dojděte ke stájím a použijte lopatu na hromadu hnoje. Seberte deník a vraťte se za Terkou (znovu doporučuji uložit). Terce řekněte o deníku a ona vás doprovodí na místo nálezu a dál na sever. Znovu vás čeká malá mezihra. Choďte s kameny co možná nejkratší vzdálenosti a ve chvíli klidu se postavte doprostřed. Po této docela těžké mezihře se ocitnete na poušti dole pod skálou.

Poklad
Jděte doprava k malé oáze s palmami. Promluvte si s beduínem Frantou. Požádá vás o nalezení kamene moudrosti. Pak jděte stále doleva. Po vstupu do "kamsi doleva" se připravte na další přestřelku. Jděte dál doleva, z hromady haraburdí vytáhněte torzo lopaty a s ním se vraťte k beduínovi. Použijte lopatu na větev úplně vpravo na obrazovce. Získáte větev. S tou musíte jít zase úplně zpět doleva. Za bývalým kempem banditů je ještě jedna obrazovka. Mezi skalami je spousta kamenů různých podob. Pomocí větve vystrčte ten ve tvaru vykřičníku. Kámen odneste beduínovi. Potom již můžete vzít lano z palmy nad velbloudem. Nyní použijte torzo lopaty na klacek. Sestrojíte docela obstojnou lopatu. V kempu banditů je u cedule malá hromada hlíny. Použijte na ní lopatu a vykopete bedničku. Otevřete jí a vyndáte knihu a kompas. Na knížce je popsána cesta k opuštěnému ranči. Dojděte do míst, kde jste začínali (na poušti u cedule) a vydejte se na sever. A teď se navigujte podle knihy. Sever, východ, západ, jih. A jste na ranči. Opět na vás zaútočí bandité. Až si to s nimi vyřídíte, seberte cihlu, ležící vlevo u bedny a vejděte do budovy napravo. Cihlu vložte do otvoru v krbu (na jeho pravé straně dole). Ze schránky, která se otevře, vyndejte klíč a s jeho pomocí otevřete dveře na pravé straně místnosti. Seberte kytku a klikněte i na vázu. Otevře se tajný vchod (vypadne salamandr, seberte ho). Vstupte dovnitř. Jděte jeskyní dál doprava. Majer bohužel šikovností příliš neoplývá a spadne dolů. Na krápník u stropu použijte lopatu. Kameny se odsunou, tak prolezte otvorem. Do dírky na sošce vložte. hádejte :-). Teď vás čeká trocha klábosení, při kterém Majer "vypustí" zlatý poklad do jámy. Poté, co vás šaman teleportuje do pouště, vydejte se stejnou cestou zpět na ranč. Cestou narazíte na Jednookého Dinga, eliminovat a pokračovat. Projděte budovou, dále do jeskyně a tentokráte opatrně projděte kolem zábradlí. Čeká na vás další, poslední přestřelka. V další obrazovce jste chyceni do staré aztécké pasti. Pistolí střelte nejprve do prostřední páky a potom do páky napravo. A je po Mexičanovi. Seberte salamandr a vložte ho do díry ve dřevě mezi ostatní zvěř. Projděte portálem a vychutnejte si překrásný happyend.

Autor:Standa Hanek
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 9
Přidáno dne: 17.07.2005