Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Dracula - Resurreccion
I. Transylvánské lesy a hospoda
Stojíte čelem k hostinci - nemeškejte a vejděte. Shlédněte filmeček a popovídejte si se starcem a s hostinskou.
Poté jděte prozkoumat nahoru svůj pokoj a pořádně se rozhlédněte.Posuňte truhlici doleva směrem ke dveřím, kde je u stropu vidět poklop. Za trámem uvidíte bílou kliku na otevření. Můžete nyní otevřít poklop a jít nahoru prozkoumat co tam je, ale zatím tam najdete jenom trojnožku, na kterou asi něco patří. Copak to asi bude?
Nyní se vydejte ven, zahněte doleva ke studni a odtud pokračujte až k mostu, kde narazíte na hlídače, který Vás nepustí dál. Budete muset vymyslet, jak se ho zbavit. Ale to až později. Teď jděte na druhou stranu do lesa a na hřbitov podle latinských rozcestníků:

Hřbitov = Cuementerium
Hostinec (Zlatá koruna) = Capuorum aurae corona
Boží muka (Kříž) = Calvarium
Jezero = Lacus
Most = Pons


Nahřbitově si všimněte tajemné záře napravo, obejděte hřbitov (směrem doleva od vchodu) a z přístřešku seberte krumpáč. Použijte ho na hrob, ze kterého vychází záře, a získali jste velmi důležitý předmět - kruh ve tvaru draka. Jděte podle rozcestníků ke kříži, a za ním seberete ze země prak.

Zpět do hostince si o nových předmětech popovídat s hostinskou a se staříkem. Nyní jděte směrem k jezeru, kde potkáte druhého hlídače. O kousek zpátky je odbočka k velkému stromu, vylezete na něj a prakem vyplašíte ptáky poletující nad jezerem. Zpět k chatrči, seberte o stěnu opřený obušek, a o kousek dál s ním majzněte Draculova přisluhovače. V otevřeném sudu najdete flétnu, ve víku zavřeného zapíchnutý nůž. S obojím se vraťte do hostince a popovídejte si hlavně se staříkem o flétně.

Za přepážkou vlevo jděte do sklepa, kde ze skříně vezměte dalekohled. Pak po schodech nahoru, až do vašeho pokoje. Na půdě dejte dalekohled do trojnožky a podívejte se jím. Na spatřeného hlídače mostu použijte flétnu, pak se otočte napravo a lano od cedule přeřízněte nožem. Zpátky do vašeho pokoje. Hostinská Vám řekne, že musí zavřít hospodu. Zadními (dříve zavřenými) dveřmi se dostanete na balkón, ze kterého slezete dírou v podlaze.

Jděte dopředu a omráčenému chlapíkovi, (na kterého spadlo přeříznué lano se zbytkem cedule) seberte klíče. Pokuste se přejít most (rozpadne se), jděte tedy ke studni a odemkněte zámek na studnici a vlezte do tajné chodby. Na jejím konci jsou schůdky do malé místnůstky, kde seberte ze stěny svítilnu. Sejděte ze schodů a zahněte doprava k temné zdi. Při bližším pohledu uvidíte na stěně háček, na který zavěste lampu. Z takto osvíceného výklenku vezměte lano s kotvou. Vylezte ven ze studny a vraťte se k hostinci, respektive k díře, kterou jste slezli z balkónu. Použijte na ni kotvičku, dostanete se zpět do pokoje. Jděte dolů, a opět si promluvte se starcem a s hostinskou, která vám dá klíč (leží na pultu). Patří k šuplíku ve velké skříni za vámi. Vezměte z něj zapalovač a rezavý klíč, a pročtěte si hospodského deník. A nyní sejděte opět do sklepa, a zapalovačem zapalte svíčku v malém okénku nad schody. U velkého sudu prozkoumejte rytinu, a odemkněte zámek rezavým klíčem. Na mechanismus pak vložte dračí kroužek (který si po otevření chodby nezapomeňte vzít zpátky). Projděte jí až k velkým dřevěným vratům, která se otevírají zařízením ukrytým v reliéfu napravo, opět dračím kruhem.

Objevíte se opět v lesích. Jděte k boudě u jezera, kterou si odemkněte druhým klíčem od hlídače. Vevnitř přistupte k hromadě sudů, podívejte se k podlaze, a vytáhněte prkno na zemi.Sudy se vykutálí ven a Vy vstupte do výtahu a stiskněte páku na levé stěně.

II. Opuštěné doly
Přes nepříjemný dopad jste nezraněni, takže jděte doleva a na řetěz nad propastí použijte páčidlo. Seberte spadlý trám a postavte se na okraj propasti, před černou díru ve stěně. Položte na ni trám, a přejděte do další části štoly. Na hromadu kamenů u stěny použijte zase páčidlo. Kostlivci seberte jednu ruku, pak se podívejte k mříži, kde zapalte lampu (zapalovačem). Na hůl za mříží dosáhnete pomocí ruky z kostlivce. Sejděte po schodišti k šachtě, dostanete se přes ní použitím hůlky na okolní řetězy. Pokračujte dolů až na dno šachty a chodbou za hromadou kamení (nalevo od stolu) projděte na křižovatku chodeb s kolejemi. Jděte po kolejích, které zatáčejí doprava, až k důlnímu vozíku na který nasedněte a zatáhněte za páku na jeho levé straně. Následuje krátká projížďka. Po ní znovu vylezte na vozík, a podívejte se na stěnu nad vámi. Z kladky seberte háček. Vystupte z vozíku a známou cestou (kolem stolu) projděte zpět na kolejiště. Prozkoumejte výhybku nalevo u kolejí, a opravte ji hákem. Pak už ji můžete přehodit. Vraťte se tam, kde jste nechali důlní vozík a opět na něj vylezte a odbrzděte pákou v jeho zadní části. Následuje jízda do další části dolů.

Udělejte jeden krok dopředu, uvolněte rozbité dveře a vejděte do tajné chodby. Na jejím konci je podivné zařízení - otevřete ho a na mechanismus použijte dračí kruh (který nezapomeňte zase vzít). Nahoru po schodech a vraťte se do chodby s kolejemi. Udělejte krok dopředu, prozkoumejte lampu ležící na zemi u trámu, zapalte ji zapalovačem a seberte. Pokus přejít po kolejích díru vám zhatí hejno netopýrů - je třeba je zastrašit vhozením lampy na louži petroleje, která vytéká z rozbitého sudu na dně díry. Na druhé straně zahněte doprava a jděte až ke schůdkům a k páce - zatáhněte za ni, lanovka vás zaveze do hradu, a vy si vychutnáte jednu z nejlepších videosekvencí ve hře.

III. Drákulův hrad
Přejděte nádvoří až ke kruhové věži. Dejte se dolů po točitých schodech. Reliéf na levé stěně je vám už povědomý - použijte na něj dračí kroužek, a vejděte do vězení. Co je nutno udělat se zhasnutou lampou na prostředním sloupu jistě také uhodnete. Pak si promluvte s uvězněnou čarodějnicí Dorko, a zeptejte se jí na Minu. Po točitém schodišti poté vystoupejte až nahoru, do patra, kde vám nová spolupracovnice otevře dveře do vstupního sálu. Projděte jím na druhou stranu a do krátké chodby, na jejímž konci jsou dveře, z jejichž zámku seberte klíč. Vraťte se do haly a vyjděte po schodech nahoru, kde se skrze další dveře a další chodbičku dostanete do ložnice. Prozkoumejte kouli na podstavci uprostřed místnosti, a seberte ji. U čela postele vezměte z truhly obraz a mechanické oko. Odejděte dveřmi na druhé straně, než jste přišli. Čeká vás ochoz nahoře v knihovně, zahněte doprava a za dveřmi prozkoumejte zařízení. Otočením klikou se zvedá lustr ve vstupní hale. Pak jděte po ochozu až na jeho druhý konec, kde je schodiště do přízemí. V knihovně jděte až na konec, kde na jedné z polic chybí štítek. Na to místo vložte mechanické oko. Poté se vraťte k žebříku, a prozkoumejte jeho vršek. Přečtěte si dopis od Draculy a shlédněte animaci.

Klikou nahoře posuňte žebřík k prostřední polici. Mezi knihami uvidíte tlačítko, které stiskněte a oltář naproti osvítí paprsek světla. Běžte si na něj prohlédnout Draculův rodokmen a sebrat ikonu sv. Jiřího, klíček, odznak Dračího řádu a kamennou rukojeť a v inventáři si prohlédněte nápis na ní. Dveřmi napravo od pracovního stolu opusťte knihovnu a dalšími dveřmi projděte do horního patra vstupního sálu. Sejděte po schodech do přízemí haly, přistupte k hromadě sutin na místě lustru, a po odstranění štítu seberte železnou rukavici. Vyjděte po schodech do patra a v místě, kde jste dříve vyzvedli lustr, vejděte do malého průchodu s točitými schody. Dveře na druhém konci dlouhé chodby pak odemknete klíčem, a jste venku na nádvoří. Běžte znovu do vězení promluvit si s čarodějnicí o všech důležitých předmětech a pro malou praktickou ukázku magie.

Pak jděte znovu do ložnice (přes nádvoří a první patro haly). Na stěně nalevo od vstupu zavěste obraz Draculy na jeho místo. Pak vložte do podstavce nyní již křišťálovou kouli - skrze ní uvidíte zvětšeně symboly na kartách na obraze. Jsou to symboly znamení zvěrokruhu, ale pokud nejste zrovna astrologové, nezoufejte a obejděte stojan. V přihrádce zde naleznete karty, podle nichž symboly snadno určíte (jsou to lev, kozoroh a panna). Na kruhovém reliéfu na krbu pak musíte stisknout tlačítka odpovídající těmto znamením. Otevřou se tajné dveře.

Na konci tajné chodby prozkoumejte panel nalevo od sloupu, a na tradiční mechanismus použijte dračí kruh (který potom seberte, jako vždy). Jděte k soše démona a z otevřené tajné přihrádky seberte nůž.

Opět prozkoumejte reliéf, kam jste vložili dračí kruh - tentokráte tam však vsuňte nůž a zatáhněte za něj. Na sloupu napravo se otevřou ústa, do kterých musíte vrazit železnou rukavici a skrze ni se dostat k táhlu, jehož vytažení způsobí otočení sloupu. Do oltáře vložte ikonu sv. Jiří, vyjede královské jablko. Otevřete ho klíčkem z knihovny. Seberte další klíček a drahokam, a pak z panelu ve zdi nalevo vytáhněte nůž.

Zpátky do knihovny, k další záhadě. V jejím přízemí jsou hodiny, otevřete kryt ciferníku a použijte právě získaný klíček. Na oltáři se otočil Draculův obrázek,jděte na objevené místo a vložte odznak Dračího řádu. Na globusu uprostřed místnosti se tím odblokují číselníky. Poté na pracovním stole odsuňte těžítko (také má tvar globusu). Objeví se mapa souhvězdí draka, do jehož jednotlivých kvadrantů můžete pokládat dračí kruh. Levý uprostřed je ten správný - dračí pařáty v něm svírají čísla černá 40 a rudá 25. Přesně tato čísla musíte nastavit na šoupátkách na velkém globusu. Skrývá se v něm socha démona, do jehož zad promptně vražte nůž. Pak prozkoumejte jeho vršek, a do otevřeného stříbrného pařátu vložte diamant. Pokud jsou všechny odrazové plochy (včetně mechanického oka) na svém místě, otevře se tajný vchod do Draculovy pracovny.

Blížíme se k závěru. Nahoře nad schodištěm prozkoumejte všechny části stolu - nalevo si přečtěte stránku z deníku, napravo odsuňte knihu a seberte lahvičku kyseliny. Konečně uprostřed vložte do znaku nad knihou kamennou rukojeť. Poté seberte hex a otevřete dvířka. Jak praví nápis na kříži, musíte z kuliček sestavit "TENET", vyznání víry. Jde o slova SATOR ROTAS z kamenné rukojeti - SATOR musí být nahoře a vlevo, ROTAS pak logicky dole a vpravo. Poté už můžete sebrat zlatý kříž. Ten patří do výklen ku napravo od paty schodiště, a otvírá dveře do krypty.

V hrobce se dejte k malému oltáři vlevo a uložte si hru (aby jste si mohli následující videoscénu vychutnat několikrát). Na řetízek držící mříž použijte kyselinu, a seberte kouzelný amulet. Objeví se tři víceméně nahé upířice. Až kolem vás přestanou tancovat, bleskově udělejte krok napravo a zatáhněte za páku na stěně. Slunce upírky odežene a vy si můžete na chvíli vydechnout. Projděte na opačnou stranu krypty, kde do kamenného výklenku vložte kříž. Otevře se točité schodiště, po kterém vystoupáte nahoru do věže. Tam už vás čeká Dorko a několik nepříjemných zjištění. Projděte věží až k fresce na pravé stěně, do které vložte hex a klikněte na něj. Na obrazec, který se objeví použijte dračí kruh, a pak už jenom vezměte Mínu do náručí a přejte si, aby vše mělo zdárný konec...

Autor:bonachytra
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 9
Přidáno dne: 02.06.2005