Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Posel bohů
Západní Čechy
Seberte krumpáč opřený o bedny a vlezte do stanu. Ze skříňky napravo seberte prášky a otevřete pravý horní šuplík stolu. Z něj seberte noviny Sport, vyjděte ven a pokračujte směrem doprava. Z potoka seberte láhev piva a jděte dále nahoru. Seberte rukavici ležící na kládách, krumpáčem rozbijte řetěz od vrat, vrata otevřete a vejděte. Na staveništi seberte kýbl, kleště položené na deskách dřeva a u domku stojící kanystr. Jděte před staveniště a vydejte se směrem nahoru. Promluvte se dvěma dělníky. Kleštěmi otevřete v inventáři láhev piva a dejte do ní prášky. Výsledné projímadlo dejte dělníkovi vlevo. Druhému dělníkovi dejte noviny a vlezte do stanu. Otevřete postupně oba šuplíky stolu a seberte z nich sponku a klíček. Zpod postele vytáhněte kufr a klíčkem ho otevřete. Seberte z něj fotoaparát, vyjděte před stan a jděte doleva ke štole. Krumpáčem kopejte do hlíny, dokud neobjevíte plíšek. Seberte ho a zjistíte, že se jedná o říšskou orlici z německé uniformy. Fotoaparátem vyfoťte štolu. Vraťte se k džípu a rukavicí vytáhněte kolík na konci zadního lana držící stan. Vlezte do stanu, sponkou otevřete levý horní šuplík a seberte z něj klíče od džípu. Kýblem naberte vodu z potoka a jděte k dělníkům. Vodou uhaste oheň a kolíkem udělejte díru do sudu. Naplňte kanystr vytékajícím benzínem a společně s klíčky ho použijte na džíp. Nasedněte do auta a vzhůru do Prahy.

Praha
Vejděte do dveří památkového úřadu a uvnitř budovy jděte do dveří napravo. Promluvte si s nadřízeným. Ze skříně vedle nástěnky seberte Rubikovu kostku. Seberte taktéž síťku nacházející se vedle květináče. Vyjděte na chodbu, odhrňte rohožku u dveří vlevo a seberte klíč ukrývající se pod ní. Odemkněte s ním dveře vaší kanceláře a vstupte dovnitř. Vedle knih pod oknem leží průkazka do knihovny. Seberte ji. Otevřete šuplík od stolu a seberte z něj pásku a průkaz archeologa. Vyjděte ven z budovy a zahněte doleva. Jděte do obchodu s potravinami a kupte si Eidam. Jděte zpět před úřad a pomocí červené šipky se přesuňte na mapu města. Jděte k muzeu. Síťkou vytáhněte z pravé části fontány mince a promluvte si s důchodcem. Poté mu dejte Rubikovu kostku a klikněte rychle na holuby. Až je vyplašíte znova si promluvte s důchodcem. Vejděte do muzea a promluvte s hlídačem. Důchodce se zeptejte na hlídače, v obchodě s potravinami si kupte láhev koňaku a dejte ji hlídači. Jděte do knihovny, promluvte si s knihovnicí a poptejte se hlavně na knihy. Seberte knihu, která se nalézá ve druhé polici zdola v levé části předního regálu. Ještě ukažte knihovnici průkazku a v klidu knihu seberte. Zamiřte do obchodu s elektronikou, který stojí hned vedle obchodu s potravinami. Prodavači ukažte knihu z knihovny a nechte si zkopírovat některé stránky. Ještě mu ukažte fotoaparát a požádejte o vyvolání fotek. Odejděte a hned se do obchodu vraťte. Požádejte o fotky. Fotku připojte k okopírovaným stránkám knihy a výslednou zprávu ukažte vašemu nadřízenému. Získáte pověření. Zajděte si do své kanceláře a prozkoumejte horní masku mezi okny. V ní je uschován papír. Seberte ho a zapněte počítač. Kód počítače je 621354. Vydejte se na stavební úřad. Promluvte si se žebrákem před budovou a poté do budovy vstupte. Promluvte si se sekretářkou. Nebude vás chtít pustit dál. Seberte ze stolu vizitku a promluvte si o sekretářce s žebrákem. Dejte mu mince a použijte vizitku na telefonní automat. Až odlákáte sekretářku, jděte za šéfem stavebního úřadu. Ukažte mu pověření. Poté se přesuňte na mapu a odjeďte na západ.

Západní Čechy
Seberte šňůru na prádlo u zadního stanu a jděte do stanu předního. Z levého dolního šuplíku stolu seberte sirky, ze skříňky baterku a jděte ke staveništi. Promluvte s dělníkem řezající dřevo a jděte doprava do staveniště. Seberte šperhák visící na trámu vedle stromu a jděte dále až k dělníkovi u ohně. Promluvte s ním a řekněte, že chcete naladit rádio. Až bude rádio vaše, jděte ke štole a promluvte se šéfem dělníků. Ukažte mu nařízení. Z prostředního označeného stromu seberte šroubovák a použijte ho na rádio. Získanou baterii vložte do baterky. Nyní můžete vejít do štoly. Na oba pláty dveří použijte šperhák a prkna ručně vytrhejte. Jděte do další chodby. Dorazíte na rozcestí chodeb. Seberte lopatu z hlíny za kaluží. Rukavicí vytáhněte trubku trčící vlevo ze stěny štoly a pomocí šperháku vytáhněte kramli ze spojů trámů. Jděte do levé chodby. V inventáři spojte lopatu s trubkou a zajistěte šňůrou. Lopatu použijte několikrát na trám v závalu a poté ho vytáhněte. Nahlédněte do vzniklé škvíry a vyndejte mrtvému vojákovi z kapsy klíče. Vraťte se zpět na rozcestí a jděte tentokrát rovně. Až projdete další chodbou dostanete se k masivním vratům. Na ně použijte klíče a prozkoumejte pákový mechanismus. Páky mechanismu nastavte do podoby symbolu hákového kříže. Projděte otevřenými vraty. Použijte kramli na skulinu v pravé kamenné stěně. Z tajné skrýše seberte magnet. Jděte doprava a klíčem otevřete dveře do místnosti s generátorem. V místnosti seberte z regálu krabici a z vedlejší krabičky svíčku. Zpod poslední police regálu vytáhněte další krabici a seberte z ní dva dynamity. Šroubovákem propíchněte sud a až z něj vyteče tekutina, převraťte ho na bok. Seberte magnet zespodu sudu. Jděte zpět a na rozcestí kamenných chodeb jděte doleva. Oblepte dynamit páskou na koberce a výsledek přilepte na zamčené dveře. Sirkami zapalte dynamit a cesta je volná. Vejděte do místnosti. V šuplíku stolu otevřete krabici, z ní seberte další magnet a přivlastněte si ještě pravítko. Seberte žlutou plechovku oleje z plechové skříňky a jděte zpět ke generátoru. Do nálevky vlijte olej z plechovky a klikem na generátor otevřete malá dvířka. Do nich vložte svíčku a stiskněte červený spínač. Jděte zpět na rozcestí kamenných chodeb. Spojte pravítko s krabicí, poté se sýrem a vzniklou past dejte k myší díře (nachází se na levé stěně). Seberte polapenou krysu z krabice a jděte rovně. Šroubovákem odemkněte dvířka rozvodny a seberte z ní další magnet (poměrně špatně ho lze kurzorem označit, ale je tam). Na tlačítkovém kódu stiskněte tlačítka 2,3,5 a 7 (počítáno shora a to zleva doprava). Do pancéřových dveří vložte všechny magnety a poté dveře prozkoumejte. Složte všechny části magnetu tak, aby se vešly do obráceného trojúhelníku v orlici (! Všechny díly musí přesně doléhat, protože pokud jsou díly správně poskládány, ale nedoléhají, program to neuzná!). Otevřete dveře a vstupte do další místnosti a sundejte látky ze všech obrazů na stěnách. U všech prozkoumejte název jejich autora a letopočet. Nalepte pásku na koberce na druhý dynamit, přilepte ho na krysu, živou nálož sirkami zapalte a vhoďte do díry ve stěně nalevo. Prozkoumejte objevený trezor a na kotoučích nastavte poslední dvojčíslí Monetových obrazů. Výsledná kombinace je 66, 74, 08. první číslo se na kotouči zadává otáčením doprava a druhé doleva. Z otevřeného trezoru seberte zlatou sošku.

Amsterdam
Vejděte do hotelu a promluvte si s recepční. Ukažte jí svou peněženku. Ještě jednou jí ukažte peněženku a až získáte klíč od pokoje, jděte doprava k pokojům. Klíčem otevřete první dveře zleva a vstupte do vašeho pokoje. Použijte profesorovu vizitku na telefon a zavolejte mu. Jděte ven před hotel a dostaňte se na mapu. Jděte k profesorovi. Použijte zvonek vpravo od dveří jeho domu. Ráno se vydejte rovnou k profesorovi. Před jeho domem si promluvte s detektivem. Vejděte do domu. Prozkoumejte kalendář na zdi a vyluštěte křížovku ležící na stole. Tajenka je GUATEMALA. Sundejte ze stěny obraz a objevíte trezor. Prozkoumejte telefon na skříňce. Tajenku křížovky převeďte na čísla podle čísel nad písmeny telefonu. Jako kód trezoru zadejte 371725141. Z trezoru seberte letenku a vraťte se před hotel. Promluvte si s prodavačem a kupte si párek. Jděte do hotelu a promluvte si s recepční. Hoďte na koberec párek a na chodbě před pokoji si promluvte s uklízečkou. Jděte do svého pokoje. Otevřete balkónové dveře a seberte ze zábradlí ručník. Vyjděte na chodbu a z vozíku seberte klíč. Klíčem odemkněte nejvzdálenější dveře vpravo. Vejděte do skladu. Otevřete lékárničku vlevo a seberte z ní prášky na spaní. Pod lékárničkou je ředidlo. Seberte ho. Seberte koště vedle židle, spojte ho s ručníkem a polijte ředidlem. Napuštěné koště s ručníkem zapalte a přiložte ho k alarmu nad lékárničkou. Po spuštění alarmu jděte do recepce a seberte klíč od pokoje 26. Klíčem otevřete pokoj 26 (pokoj je naproti vašeho pokoje). V pokoji seberte roztrhaný dopis z koše pod stolem. Poskládejte ho. Vytáhněte zpod postele kufr a zadejte na něm číslo 614. Z kufru seberte sošku a jděte na letiště.

Mexico
Ocitáte se ve vesničce Tecolut. Vejděte do obchodu a promluvte si s prodavačem. Klikněte na lampu a kupte si ji. Dostanete k ní také hračku žáby. Klikněte na provazy na poličce vedle ptačí klece a kupte si dva provazy. Vyjděte ven a pokračujte rovně. Seberte kýbl u plotu a promluvte si s vesničanem. Vraťte se zpět a pokračujte směrem doprava. Promluvte s trhovkyní a kupte si od ní bůžka. Přesuňte se k trhovci a klikněte na červené bobule před jeho stánkem a kupte si je. Přesuňte se na mapu a jděte do muzea. Na nástěnce prozkoumejte kresbu vlevo nahoře (náčrt sošek) a uprostřed dole (mayský početní systém). Promluvte s hlídačem a hlavně se ho zeptejte na starého indiána Bílého medvěda. Vraťte se do Tecolutu a zeptejte se vesničana na Bílého medvěda. Přesuňte se opět na mapu a jděte za Bílým medvědem. Indiánovi před chýší ukažte zlatou sošku a vstupte dovnitř. Promluvte si s Bílým medvědem. Získáte od něj úlomky. V obchodě v Tecolutu si 2x prohlédněte ceduli visící vpravo na trámu (zjistíte polohu letiště). Na letišti si promluvte s pilotem o letech pro turisty a snažte se ho přemluvit, aby s vámi letěl. Nejprve leťte do chrámů nápisů. Stojíte u pyramidy. Jděte doleva a naberte do kýblu vodu z tůně. Pomocí žáby na klíček odlákejte tukana a až odletí, utrhněte ze stromu větev. Vraťte se k pyramidě a jděte doprava k archeologům. Promluvte si s archeologem v klobouku a poté mu ukažte archeologický průkaz. Znova se ho poptejte na úlomky. Až je získáte jděte nahoru na pyramidu. Zde si promluvte s archeologem a vyřiďte mu vzkaz od jeho kolegů. Sejděte dolů pod pyramidu a opět vylezte nahoru (archeolog by již měl být pryč). Z rohožky vpravo seberte dláto, ze sochy kopí a sádru. Vstupte dovnitř pyramidy, dlátem rozmačkejte bobule a promažte s nimi páku na stěně vedle kola. Za páku poté zatáhněte a zatočte již uvolněným kolem, tak aby byly hadí hlavy u sebe. Teď zaleťte k pyramidě v Quatelkanu. Jděte rovně pod pyramidu. Promluvte si s turistou. Ze země seberte kámen (leží v trávě napravo) a pokračujte směrem doleva. Promluvte si s indiánem a poté jděte nahoru na pyramidu. Promluvte s dalším indiánem. Až skončí rituál voladorů, sejděte dolů pod pyramidu. Prohledejte turistův batoh a seberte z něj další úlomek a nůž. Vraťte se k Bílému medvědovi a před jeho chýší uřízněte nožem kus masa. Do masa nasypte prášky na spaní a dejte je psovi v Tecolutu. Odejděte z vesnice a vraťte se do ní. Až pes usne, seberte řetěz na kterém je uvázán. Jděte na letiště, ze země u letadla seberte hadr a promluvte si s pilotem. Leťte do chrámů nápisů. Před pyramidou vyjměte dlátem kotouč ze sošky vpravo a jděte do pyramidy. Na hadí hlavy přivažte řetěz a zatočte kolem, čímž se otevře tajný vchod do útrob pyramidy. Přivažte lano na kopí a vše položte na tajný vchod. Poté zapalte sirkami lampu a použijte ji na tajný vchod. V díře nejprve zasádrujte prasklinu v levé stěně u kamenné hlavy. Do kamenné hlavy potom nalijte vodu z kýble, v inventáři opracujte nožem větev, ořezanou použijte na páku ve stěně a za páku zatáhněte. Znova naberte z tůně vodu do kýblu, nalijte ji do kamenné hlavy a zatáhněte za páku. Tohle proveďte ještě jednou. Až se otevřou dveře, vstupte dovnitř. Jste u oltáře. Ze země před levou kamennou stélou seberte další úlomek. Poté vhoďte všechny úlomky do oltáře, oltář prozkoumejte a poskládejte všechny úlomky do jednoho obrazce. Až vše správně poskládáte, seberte z oltáře další zlatou sošku a leťte do Quatelkanu. Jděte nahoru do pyramidy, ze země seberte dva kameny a na vidlici na stropě dejte kamenný kotouč. Hadrem uhaste louč a seberte ji. Sejděte dolů pod pyramidu, vložte do sochy u schodů louč a otočte hlavou sochy. To samé proveďte i u druhé sochy. Vraťte se zpět nahoru do pyramidy a do díry v podlaze přivažte lano. Na kvádr vpravo položte tři kameny, a až se zvedne poklop, použijte na vchod lampu. Dole prozkoumejte vchod a poskládejte kuličky tak, aby kuličky stejné barvy byly v jedné řadě. Vejděte dovnitř. Prohlédněte si trojici mayských čísel v pravé i levé části místnosti. Čísla převeďte do naší početní soustavy (levá strana je 198, 346, 263 a pravá strana je 252, 302, 195). Čísla na každé straně sečtěte (levé je 807 a pravé 749) a převeďte je do mayského početního systému. Tato převedená čísla nastavte na levém a pravém kamenném kotouči. Seberte třetí zlatou sošku a jděte si promluvit s Bílým medvědem. Ten vám předá kamenný klíč a ukáže, kde se nachází hlavní pyramida. Jděte do hlavní pyramidy, prozkoumejte oltář a poskládejte kameny tak, aby se obraz na kameni shodoval s obrazem vyrytým pod ním. Poté vložte do oltáře kamenný klíč a na sloupy položte zlaté sošky. Za chvíli vás překvapí agenti. Odpovídejte jim v tomto pořadí: Sornt, Lhát, Nevím a Rezignovat. Teď už se jen pohodlně usaďte a sledujte závěrečnou animaci.

Autor:Unknown
Navštivte domovskou stránku autora.


Počet zobrazení: 26
Přidáno dne: 28.06.2005