Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Polda 3
Praha
Vaše pátrání po kuchaři
Cecvárkovi začíná v kanceláři. Prohlédněte si šuplík, kde najdete šroubovák. Z malé dřevěné skříňky seberte baterku, vyjděte ven z kanceláře a jděte do lokace Policie. Promluvte si s prodavačem ve stánku. Ve stánku se vedle prodavače nachází také paralyzér. Paralyzér prozkoumejte a znova si promluvte s prodavačem, který vám paralyzér věnuje. Promluvte si s důchodci. Jednomu z nich vypadne umělý chrup a zakousne se do lavičky. Na umělý chrup použijte paralyzér a ze země seberte již uvolněný umělý chrup. Pokračujte směrem doprava a pohovořte s výrostkem. Bude si chtít s vámi zahrát hru, která je mimochodem první mezihrou, a se jmenuje Americké oči. Mezihru musíte vyhrát a za vítězství získáte flusbrok. Se získaným flusbrokem se vraťte do své kanceláře. V inventáři spojte umělý chrup a baterku a výsledný výtvor použijte na skříňku. Získáte pistoli. Pomocí šroubováku odstraňte z pistole laserový zaměřovač a připevněte ho k flusbroku. Vraťte se před policejní stanici, promluvte si s nadstrážmistrem a sestřelte flusbrokem chuligána ze stromu. Až půjde nadstrážmistr urovnat roztržku mezi chuligánem a důchodci, proklouzněte do policejní stanice. Zde si promluvte s policistou. Svěří se vám, že má hlad a proto mu zajděte koupit hamburgera, který seženete ve stánku před stanicí. Hamburger poté předejte policistovi a zeptejte se ho na vlasatce. Poté si s vlasatcem promluvte. Ten vás požádá, abyste mu donesli časopis. Na panelu na zdi stiskněte vypínač 3 a seberte smeták. Stiskněte vypínač číslo 1 a 2 a prozkoumejte celu číslo 1. V ní najdete časopis, který si pomocí smetáku přisuňte a následně ho seberte. Otevřete dveře velitelovy kanceláře a dejte časopis vlasatci, který vyvolá vzpouru. Použijte počítač a zjistíte, že potřebujete znát přístupové heslo. Stiskněte vypínač 4, čímž zastavíte větrák. Prozkoumáním vypnutého větráku zjistíte ono přístupové heslo. Použijte znova počítač, vyjděte ven ze stanice a vydejte se k hospodě U puku. Promluvte si s vrchním a poté s hygienikem. Flusbrokem vystřelte na obraz nad hygienikem. Tím hygienika uspíte. Znova si promluvte s vrchním, zajděte k prodavači ve stánku u policejní stanice a kupte si vietnamskou specialitu. Vraťte se do hospody a vyměňte hygienikovi jeho jídlo za vietnamskou specialitu. Promluvte si s vrchním a seberte z pultu koktejl. Ten použijte na spícího chlápka, čímž ho dokonale probudíte. A vzhůru do New Yorku.

New York
Na letišti si promluvte s úředníkem a zeptejte se ho na své věci. Promluvte si s horolezcem, s bezpečákem a poté s prodavačem. Směrem doleva se vydejte k východu a zamiřte rovnou na stadion. Po schodech nahoru dojděte k prezidentovi hokejového klubu a promluvte si s ním. Získáte inkoust. Znova si promluvte s prezidentem a sejděte po schodech zpátky dolů. Vejděte do dveří u schodů a octnete se v místnosti s rolbou na led. Seberte mop, plechovku s barvou a prozkoumejte krabici. Měli byste získat žárovku a lano. Vraťte se zpět na mapu a vydejte se do domu Jégrovy přítelkyně. Z trávníku seberte botu a zaklepejte na dveře. Přítelkyně s vámi nebude chtít mluvit, dokud nebudete mít pověření. To vám dá prezident na stadionu. Pověření si zajistěte a vraťte se zpět. Pověření použijte na dveře domu. V domě si promluvte s Jégrovou přítelkyní. Vydejte se k psychiatrovi a zde si promluvte s chlápkem, seberte ze stolu olej a hoďte řeč i se sekretářkou. Vraťte se do domu přítelkyně a vypusťte bazén. Pomocí oleje promažte zrezivělý kohoutek od bazénu a znova se pokuste o vypuštění bazénu. Opusťte lokaci a znovu se do ní vraťte. Otevřeným oknem proklouzněte do domu. Seberte ze skříňky prostěradlo a z podstavce bonsai. Bonsai použijte na větrák a zastřiženou bonsai vraťte zpátky na podstavec. Znova opusťte celou lokaci „dům přítelkyně“ a opět se vraťte. Vlezte znova oknem do domu a získáte nůžky. Zamiřte k psychiatrovi. V inventáři spojte zlomený mop s botou a výsledný předmět namočte do barvy. Namočenou botu použijte na podlahu, která se dá označit pouze někde v místech, kde posedává blázen. Použijte nůžky na prostěradlo a prostěradlo s dírou dejte bláznovi. Blázen vám dá prsten. Vydejte se na letiště a prsten dejte prodavači zmrzliny. Získáte nanuk. Ten dejte bláznovi v čekárně u psychiatra. Od blázna získáte pro změnu cepín. Ten předejte horolezci na letišti. Získáte mast proti omrzlinám. Mast dejte bláznovi. Promluvte si s bláznem alias Jacksonem o vystoupení na letišti. Vydejte se na letiště a promluvte si s bezpečákem. Dostanete videokazetu, kterou ukažte úředníkovi. Dostanete zpět své peníze a mobilní telefon. Mobilem zavolejte psychiatrovi a domluvte si schůzku. Jděte k psychiatrovi, promluvte si se sekretářkou a vejděte do ordinace. Promluvte si s psychiatrem. Získáte psychiatrovu vizitku. Tu ukažte úředníkovi na letišti a ten vám dá zlaté kapesní hodinky. Hodinky umístěte na psychiatrovu stolní lampu a přeřiďte velké hodiny. Zhypnotizovali jste psychiatra. Ještě jednou si s psychiatrem promluvte. Dostanete složku Jégrovy přítelkyně. Vraťte se na letiště a zeptejte se úředníka na let. Vydejte se do hangáru (vchod se nachází za prodavačem zmrzliny). Promluvte si s mechanikem. Ze země seberte síťku a pokračujte směrem doprava. U balonového koše seberte tyč, čímž získáte i kus drátu, a zatáhněte za táhlo. Ze stolku pod větrákem seberte lampu a v inventáři přidělejte síťku k tyči. Do lampy našroubujte žárovku a lampu se žárovkou vložte do sudu. Šňůru trčící ze sudu zastrčte do zásuvky. Prozkoumejte netočící se ventilátor a pomocí tyče se síťkou odstraňte z ventilátoru mrtvého ptáka. Stiskněte tlačítko B, poté tlačítko C a nakonec tlačítko D. Otevřete okno a použijte na otevřené dveře kus drátu. Znova otevřete okno a sledujte co se bude dít. Až mechanik usne stiskněte červené tlačítko na jeho sedadle a vlezte do letadla. Prohledejte jedno ze sedadel a promluvte si s úředníkem o tom, kde seděl Jégr. Vraťte se na stadion a předejte prezidentovi složku přítelkyně. V inventáři si přečtěte Jégrovu složku. Vraťte se do letedla a prozkoumejte sedadlo číslo 3. Propadnete se do útrob letadla. Tady seberte ze schodů kleště. Vyjděte po schodech nahoru a použijte kleště na skříňku. Ze skříňky seberte baterku. Vraťte se do útrob letadla a položte baterku na skříňku s pojistkami. Použijte kleště na kufry a prohledejte je. Najdete tam dámské kalhotky a fotbalovou helmu. Použijte kalhotky na nápis ve stěně. Vylezte po schodech nahoru a použijte helmu na přepravní vozík. Kalhotky s nápisem ukažte úředníkovi v letištní hale. Získáte adresu arabského skladu. Nezbývá než se tam vydat. Tady prozkoumejte dveře skladu (jsou zamčené) a dvakrát si promluvte s paní v okně. Ta vás pověří nelehkým úkolem. Musíte velmi rychle zvedat víka popelnic, odkud krysy zrovna vystrčí hlavu. Po splnění úkolu znova promluvte s paní. Hoďte ji lano a dostanete se dovnitř skladu. Jděte směrem doprava, ze stolu seberte papír a přečtěte si vzkaz na stěně nad stolem. Prozkoumejte všechny plakáty zvířat na stěnách, stáhněte plátno a zapněte projektor. Pod plakátem slona si všimněte pobíhajících brouků. Použijte na ně lepivý papír a papír s broukem položte na projektor. Jděte doprava a klikněte na plakát pavouka. Najdete trezor. Prozkoumejte brouka na plátně a otevřete trezor. Vaším úkolem je zadat správný číselný kód. Kód k trezoru je počet končetin jednotlivých zvířat na plakátech, které jsou k vidění po celém skladu a také počet končetin brouka na plátně. Správný číselný kód je 02489. Vybírejte trezor tak dlouho, dokud nebudete mít dokumenty, pistoli, kus pohlednice a klíč. Na odemknutí dveří použijte klíč z trezoru. Venku vás zatkne CIA a poté bude chtít, abyste se stal jejich agentem. Nejdříve ovšem musíte projít testem. Vyjděte ven z kanceláře agentky a jděte do dveří nalevo. Promluvte si s doktorem. Teď na vás čeká střelnice, což je druhá mezihra. Po úspěšném zakončení střelnice dostanete na vyplnění inteligenční testy. Prozkoumejte skříň a získáte kádinku. Vyjděte z místnosti a běžte do dalších dveří nalevo. Promluvte si s agentem a seberte ze stolu zapalovač. Znova si promluvte s agentem. Vraťte se k doktorovi a použijte kádinku na chladič. Na chladič poté použijte zapalovač. Seberte kádinku a kávu. Použijte inkoust na filtrační zařízení, které je součástí akvária s chobotnicí a seberte koblihu ze stolu. Vraťte se k agentovi a dejte mu koblihu a kávu. Promluvte si s agentem a vyslechněte ufona. Podejte agentovi testy a on vám je vyplní. Vyplněné testy ukažte doktorovi. Zajděte k agentce Mucové a promluvte s ní. V cele si promluvte s teroristou. Vyndejte ze záchodu páčidlo (ve skutečnosti tam není) a znova si promluvte s teroristou. Po útěku teroristy získáte cigarety. Cigarety ukažte doktorovi a požádejte ho o expertízu. V inventáři složte 6 kusů pohlednice s kusem pohlednice z trezoru a složený pohled ukažte agentce Mucové. Další vaše zastávka je ostrov Ulithi.

Ulithi
Prozkoumejte ceduli na zdi kasina a promluvte si s rybářem. Jděte do kasina a promluvte si se ženou. Vyjděte ven a jděte do hotelu. Promluvte si s ředitelem, který vám dá svou vizitku. Tu si přečtěte. Znova si promluvte s ředitelem a zeptejte se ho na pohlednici. Pokračujte dál do kuchyně a promluvte si s kuchařem. Prozkoumejte skříňku a pokuste se otevřít lednici. Vyjděte ven z hotelu a pokračujte směrem doleva. Seberte kýbl a vejděte do muzea. Prozkoumejte přístrojek na zdi a promluvte si se správcem. Vyjděte ven a pokračujte dál doleva. Na pláži seberte ze země erotický kalendář a promluvte si se záchranářkou. Dejte erotický kalendář správci, který ho bude chtít pouze podepsaný. V inventáři použijte mobil a zavolejte psychiatrovi. Zajděte na pláž a promluvte si se záchranářkou. Nechte si od ní podepsat kalendář a doneste ho správci. Promluvte si se správcem, seberte ze zdi odpuzovač, vyjděte ven z muzea a vydejte se cestou na sever k sopce. Před seismologickou stanicí seberte kámen a klacek. Vejděte do stanice a ze skříňky seberte francouzák, kus drátu a inhalátor. Drát namotejte na klacek, otevřete dvířka seismologického přístroje a seberte z něj baterii. Vložte baterii do odpuzovač a zavolejte řediteli hotelu. Zajděte si promluvit s rybářem. Požádá vás o pomoc. Vraťte se na pláž a pomocí francouzáku vezměte list vrtule. V inventáři spojte list vrtule s klackem s namotaným drátem, čímž vyrobíte harpunu. Zajděte k rybáři, v inventáři přepněte pomocí francouzáku odpuzovač a hoďte ho do moře. Vezměte harpunu a hoďte ji rybáři. Jděte do hotelové kuchyně a prozkoumejte misku na sporáku. Na misku použijte inhalátor a otevřete lednici, ve které na vás čeká překvapení. Jděte na pláž a promluvte si se záchranářkou. Opět si promluvte s kuchařem a pomocí kamene ztupíte nůž ležící na stole. Vyjděte ven z kuchyně a pak se do ní vraťte. T otevřené skříňky seberte lejstro a promluvte si se ženou v kasině. Jděte na pláž, položte kýbl k dutině a do druhé dutiny dejte inhalátor s nádivkou. Seberte kýbl a krabem a jděte do seismologické stanice. Vložte kýbl s krabem do dvířek seismologického přístroje, vložte lejstro do faxu a odešlete. Zavolejte agentce Mucové a promluvte si opět s kuchařem a pak s ředitelem hotelu. Jděte do kasina a promluvte si se ženou. Zavolejte agentce Mucové, jděte do muzea a promluvte si se správcem o klíči k ponorce. Jděte do kasina, promluvte si se ženou a požádejte dívku o hru. Čeká na vás třetí mezihra. I tuto mezihru je nutné vyhrát. Po úspěšně dohrané mezihře si promluvte se ženou, pak se správcem a následně s rybářem od kterého dostanete dynamit. Dynamit použijte na řetěz od ponorky. Zeptejte se správce jak se ponorka ovládá a nasedněte do ní. A to už je čtvrtá mezihra. Po úspěšném útěku vás čeká zastávka v La kukarača.

La kukarača
Prozkoumejte prkna a bobra. Jděte do další lokace směrem vpravo. Promluvte si s chlápkem. Vlezte do baru, ze stolu seberte otvírák, z dalšího stolu ubrus a promluvte si s chlápkem u stolu. Až se dozvíte o mluvícím bobrovi, promluvte si s ním. Vraťte se před bar a v téže lokaci vejděte do domu napravo. Z brnění seberte železnou rukavici a z podlahy klec. Vyjděte ven a jděte doprava. Promluvte si s dalším chlápkem. Dostanete naslouchátko. Ze země seberte kbelík, trychtýř a pokuste se sebrat kleště. Z inventáře seberte železnou rukavici a vezměte s ní visícího pavouka. Vraťte se do baru a promluvte si s Niňou o kapele. Dejte mu naslouchátko a za něj dostanete mluvítko. Ubrus z inventáře použijte na buben, který takto opravíte. Jděte před bar a dejte chlápkovi mluvítko. Dostanete brýle. Ještě si s chlápkem promluvte a poté dejte brýle Pintovi. Jděte do baru a seberte láhev tequily. Tak tohle trochu nevyšlo. Jděte znova do baru, dejte Niňovi do panáka pavouka a vezměte znova láhev tequily. Konečně onu láhev vyhrajete. Jděte k Pintovi, dejte trychtýř do pily a nalijte do ní tequilu. Seberte kleště a vraťte se k bobrovi. Kleště použijte na prkna a vytrhněte je. Vlezte dovnitř, v inventáři spojte otvírák s kbelíkem a kbelík bez dna použijte na megafon. Jděte před bar, použijte kleště na plot a získáte kus ostnatého drátu. Drát přidělejte ke kytaře v baru. Zajděte k Pintovi, promluvte si s ním a dejte mu železnou rukavici. Obdržíte demo nahrávku. Promluvte si s bobrem, jděte na radnici a vložte nahrávku do kazeťáku. Znova si promluvit s bobrem, jděte před bar a klikněte na vrata fabriky. Mobilem zavolejte ekologovi a jděte do baru. U vchodu šlápněte na prkno, položte klec na vychýlené prkno a šlápněte na prkno u vchodu. Až domluvíte s ekologem jděte do fabriky. Klikněte na konzoli a složte logo firmy. Po složení loga jděte do budky nad žebříkem. Seberte golfovou hůl, sejděte dolů a vložte hůl do kyseliny. Vyjděte nahoru a kusem hole otevřete šuplík. Další zastávkou je Irák.

Hranice Iráku
Promluvte s Mucovou, prozkoumejte džíp a znova promluvte s Mucovou. Promluvte také s celníkem. Seberte kliku ze závory a použijte ji na mechanismus. Zatáhnete střechu. Vezměte balónek a jděte do hotelu. Promluvte s hoteliérem a jděte do patra. Poté si dvakrát promluvte s hoteliérem a zavolejte CIA. Vyjděte před hotel a seberte z krabice bobra. Mrtvého bobra ukažte hoteliérovi. Ze země seberte dýmku a použijte ji na ventilaci. Vyjděte do patra, prozkoumejte dveře, nalokejte se hélia z balónku v okně a dvakrát si promluvte s chlápkem za dveřmi. Získáte klíčky, pasy a pověření OSN. Pověření ukažte celníkovi a promluvte s Mucovou. A rovnou do Iráku.

Irák
Na dvorku prohledejte auto a najdete vrtačku, irácký francouzák, geologické kladívko a přístrojek. Zapněte ostřikovače, čímž odeženete kočku. Vyjděte ze dvorku a prozkoumejte kolo. Pomocí vrtačky odvrtejte řetěz a francouzákem odmontujte zadní kolo. Vraťte se na dvorek, v inventáři klikněte na zadní kolo, čímž získáte řetěz pohonu. Ten nasaďte na brusku a stiskněte červené tlačítko. Na zapnutou brusku použijte zadní kolo. Vypněte brusku a seberte z ní řetěz. V inventáři ho spojte se zadním kolem, to nasaďte na jízdní kolo a odjeďte. Na náměstí si promluvte s prodavačem, ženou, bodyguardem a znova s prodavačem. Pokračujte směrem doprava, jděte na WC a pak k mešitě. Dvakrát si promluvte s vyvolávačem a potom s Mucovou. Vraťte se na náměstí, jděte ke kašně a na parapet žlutého domu položte laserový zaměřovač. Posuňte zaměřovač, u prodavače seberte zrcadlo a zavěste ho na druhý věšák. Informujte Mucovou a jeďte zpět na náměstí. Promluvte s prodavačem a poté s vyvolávačem. Jděte k prodavači a otevřete šuplík v jeho stole. Seberte lampu a jděte do další lokace směrem doleva. Dvakrát si promluvte s velitelem základny, poté s vyvolávačem a jako dárek mu dejte lampu. Dostanete osvědčení o muslimství, které ukažte velitelovi. Jděte dovnitř základny, kde seberte z ledu helmu a prozkoumejte antireklamu. Na mantinelu se otevřou tajná dvířka. Vyjděte ven, promluvte si s velitelem, naberte do helmy horký písek a klikněte tajná dvířka na mantinelu. Písek nasypte na poklop pod brankou a vejděte do něj. V posilovně vyberte skříňku, ve které se nachází kotouč. Další kotouč se nachází na žebřině. Oba kotouče umístěte na posilovací stroj na místo pro činku. Ze země seberte puk a položte ho na plochu posilovacího stroje. Z místa, kde jsou kotouče vytáhněte kolíček. Po neúspěšném pokusu vraťte puk na plochu, vytáhněte závaží, seberte ze země mřížku a dejte ji ke kotoučům. Opět vytáhněte kolíček. Prohledejte nově otevřenou skříňku a nalezeným klíčem otevřete dveře. V pracovně prozkoumejte kalendář a vydejte se na záchodky. Na protější zdi lze označit jednu cihlu, kterou rozdrťte geologickým kladívkem a vyberte skrýš. Po krátké zastávce v CIA se vydáte na Sibiř.

Sibiř
I inventáře seberte čutoru, polijte s ní větvičku a o pahýlek rozbijte letecké brýle. Kusem střepu přeřízněte provaz. Ze sněhu seberte kámen a vyjděte ven z lokace. Ze sněhuláka seberte hrnec a vlezte do srubu, kde přebývá James Bond. Promluvte si s ním, přijměte jeho nabídku, seberte pohrabáč, použijte ho na postel a seberte brusli. Vyjděte ven a běžte do vedlejšího srubu. Tady moc neuspějete, proto běžte do srubu s vědkyní, se kterou si promluvte. Vyjděte ven, bruslí vyřízněte kus pneumatiky nacházející se u Bondova srubu, vložte ji do hrnce a hrnec s gumou hoďte do komína. Vlezte do srubu, seberte papuče a dejte je vědkyni. Dostanete na opravu vadný obvod. Z krabic seberte trčící pružinu a jděte do srubu s vědcem. Promluvte s ním a ze stolu seberte drát. Dejte vědci vadný obvod a dostanete dilatátor. Jděte ke stromu, kde jste přistáli, zapněte dilatátor a hoďte po veverce kámen. Veverku dejte vědci. Teď jděte do srubu s přiotráveným chlápkem, vložte do lisu pružinu, stiskněte tlačítko, pružinu zajistěte drátem, opět stiskněte tlačítko a seberte pružinu. Jděte zpět k vědci a zeptejte se ho na opravený obvod. Opravený obvod předejte vědkyni. Jděte ke srubu velitele, seberte kus prkna, to spojte s pružinou, past umístěte na teleport a promluvte s Bondem. Jděte do velitelova srubu, u krbu seberte lopatku a nehřejte ji v krbu. Jděte k vědci a poté k vědkyni a promluvte si s nimi o velitelově trezoru a o mytí. Zahřátou lopatkou odstraňte led z barelu a naleznete skleněné oko. To použijte na velitelův trezor a následně ho vyberte. Deník ukažte vědci a poté zavolejte CIA.

New York
Na stadionu si promluvte s pokladním, pak dvakrát s maskotem a nakonec s pořadatelem. Vyberte koš, ve které naleznete láhev whisky a střep. Maskotovi urvěte ocas a pořadateli nabídněte whisky. Jděte do kanceláře prezidente klubu a seberte z vitríny zlatý puk. V inventáři uřízněte střepem kousek ocasu a jděte do dveří v druhé časti haly. Tady jděte do dveří vpravo a promluvte si s Voříškovou. Jděte do dveří nalevo a promluvte si s Mucovou. Poté jděte do místnosti s rolbou, tu prozkoumejte a najdete lano. Lano přidělejte ke kohoutu za rolbou. Rozjeďte rolbu a použijte konzoli. Pusťte chlazení do vodovodního rozvodu. Jděte do místnosti s Voříškovou a použijte uříznutý ocas na umyvadlo. Promluvte si s Jégrem a prohledejte skříňku. Najdete brusku na brusle a prášky. Zavolejte mobilem psychiatra a znova si promluvte s Jégrem. V inventáři nasypte prášky do whisky a tu dejte pořadateli v hale. Vraťte se k Jégrovi a prohledejte umyvadlo. Nalezený řetízek připevněte ke zlatému puku a tím zhypnotizujte Jégra. Jděte do místnosti s Mucovou a poslechněte si rozhovor mezi ní a teroristou. Pomocí brokovnice přepadněte pokladního u vchodu. Ukradené drobné hoďte do telefonního automatu v hale. Po kratší animaci seberte ze země dilatátor. Vyjděte na chodbu a prozkoumejte hlídače. Pomocí brusky mu uřízněte klíče. Klíčem odemkněte mříž. V prezidentské lóži prozkoumejte reklamu za sklem, vraťte se do místnosti s Mucovou a zapněte reklamní tabuli v lóži. Jděte k prezidentovi, vložte dilatátor do ruky jeho ochrance a do dilatátoru bouchněte.
Konec. Všechno nakonec dobře dopadlo. Prezident žije, Pankrác si užívá s Mucovou a vy si můžete na své konto připsat další pokořenou adventuru.

Autor:Unknown
Navštivte domovskou stránku autora.


Počet zobrazení: 8
Přidáno dne: 26.06.2005