Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Polda 2
Až si pokecáš s manželkou a se šéfem, ocitneš se ve své kanceláři. Tam seber nůž a sekeru a otevři šuplík u okna, odkud seber otvírák, pistoli, klíč od cely a odznak. Jdi na chodbu, promluv si s policistou Matějem, vymlať z telefonu minci a prošacuj houmlesáka. Získáš sirky. Před vchodem je koš, ze kterého vezmi slupku od banánu a kelímek. Běž za šéfem a až si s ním promluvíš, vezmi klíčky od auta. Vrať se na chodbu a promluv si s Matějem. Potom seber brýle a kouli. Sekyrkou odpižlej nožičku z brýlí a osvoboď jí policajta. Jdi na ulici a pokud chceš, promluv si s výrostkem (výsledkem je jen to, že ti šlohne odznak - získáš ho později před domem svědka). Každopádně se podívej do popelnice a potom na ni použij pouta. Jdi se pochlubit šéfovi a dostaneš svůj první případ.
Přečti si tedy dokumenty a seber cigarety a svačinu. Podívej se na svačinu pořádně a získáš buřtík. Jdi do laborky za Matějem a dostaneš od něj pytlík sádry a lupu. Vrať se do kanceláře a promluv si s Koprfíldem. Potom dej do otvoru na kafe v automatu kelímek a vhoď minci. Seber kelímek s kávou a dej ho Koprfíldovi. S nově nabitými informace se vydej autem do Spálené ulice. Na spáleništi odsuň trám, seber řetízek a jdi k domu. Pokud jsi přišel o odznak, bude tam výrostek a po krátkém rozhovoru ti jej vrátí. Skus jít do domu a zabrání ti v tom agresivní pes. Vrať se tedy na spáleniště a ukaž hasiči odznak. Promluv si s ním (hlavně o psovi) a dostaneš lekarničku. Podívej se dovnitř a objevíš projímadlo, pinzetu, náplast a stetoskop. Jdi doprava a seber ze stromu nůžky a ze země kapesník. Otři jím lupu a jdi před dům. Napusť buřtík projímadlem a hoď ho psovi. Můžeš jít dovnitř. Bohužel vypukne požár. Otevři tedy lednici a vezmi z ní láhev vodky. Zkus jí uhasit požár a znovu se podívej do lednice. Seber z ní pivo a otevři otvírákem. Pivem uhas požár a prohledej šuple, v nichž je lahvička adrenalinu a čistící pasta. Ze země seber židličku a jdi k závěsu. Odhrni jej a použij židličku na splachovací nádrž. Nalezeným klíčkem odemkni skříň nalevo. Až z ní vypadne krejčovská panna, podívej se pořádně(!) na podlahu okolo skříně. Je tam rýha. Klikni na ni a potom odsuň skříň. Promluv si s úchylem a vrať se na místo, kde byla skříň. Pinzetou vytáhni hadřík a fotky, které z něj vypadnou ukaž úchylákovi. Až dostaneš fotku pachatelů, nabídni mu cigaretu a důkladně ho vyzpovídej. Dostaneš adresu hybridária. Nejdřív však zajdi na policii za šéfem. Dostaneš od něj balík peněz. Až teď můžeš jít do hybridária.
Promluv si s babou v okénku, potom lupou zapal suchou kupku sena a vstup dovnitř. Tam seber větev, hoď do kýblu vězeňskou kouli, zatřepej lešením a vylez po laně nahoru. Do okna hoď slupku od banánu a balík peněz. Vlez dovnitř a prohledej doktora. Ze stolu seber injekce a hadrem vypni přístroj. Promluv si s hybridy a použij na ně doktorův přístrojek. Dají ti hádanku. Potom se podívej na knihovnu a zatlač na knihy v jejichž názvu se objevuje číslo z odpovědí na hybrydí hádanky. Zatlač tedy na knihy: 138. Dallas, Osm úchyláků, 21 důvodů proč používat mozek a 100x jazyk a jiné speciality. Objeví se tajný vchod. Jdi dovnitř. Nožem otevři hydrant, připoj hadici a pusť vodu. Potom ji zavři a zalep díru náplastí. Postříkej vězně a promluv si s ním. Vrať se do laboratoře a naplň prázdnou injekci adrenalinem. Píchni ji doktorovi a promluv si s ním. Potom ho postraš pistolí a jeď do cirkusu.
Tam seber sekeru, poleno a jdi do manéže. Promluv si s krotitelkou a vrať se před stan. Podívej se na obě cedule a vrať se ke krotitelce. Znovu si s ní promluv a pak jdi za šéfem na policejní stanici pro zatykač. Ten ukaž krotitelce a protože je neoblomná, postraš ji pistolí. Dá ti Kachnana, když jí splníš tři přání.
Prvním je přinutit klauna, aby ti dal klíče. Jdi tedy před stan a zamiř do maringotky napravo. Tam seber konvičku a jdi ven. Sekerou opracuj poleno a vzniklou třískou propíchni pneumatiku na jedné z maringotek nalevo. Do konvičky nalij vodu a vrať se ke klaunovi. Do krmné misky nalij vodu z konve a až bude pták pít, vytrhni mu brko. polechtej jím klauna a potom s ním hoď řeč. Pak mu nabídni láhev vodky, seber klíč a vrať se ke krotitelce. řekni jí, cos udělal a ona ti dá druhý úkol. Musíš poznat kachnanovy nohy. Jeď tedy na spáleniště a jdi co nejvíc nalevo. Podívej se na stopu v bahně a promluv si s hasičem. Seber kbelík, nožem otevři pytlík sádry a nasypej ji do něj. Pak jej nalij na stopu a seber odlitek. Vrať se do manéže a porovnej odlitek s nohama za oponou. Až najdeš ty správné nohy, promluv si s krotitelkou a splň třetí úkol.
Ve své kanceláři si promluv s Kachnanem a vyslechni si rozhovor po telefonu. Pak jdi do šéfovy kanceláře a podívej se na mapu. Jdi na chodbu a znovu vymlať z telefonu minci. Odtud jdi k Baštovi (po chodbě doleva do dveří BIS) a promluv si s ním. Dostaneš hádanku - odpověď je 802 - a po ní knihu o pyrotechnice. Přečti si ji a jdi za Matějem do laborky. Promluv si s ním a dostaneš od něj náboje. Nabij pistoli a jeď do Klonenburgu. Pistolí sestřel padací most a lupou se podívej na okénko. Z okenního rámu odlep žvejku a otevři okno. Seber z něj kliku a pomocí sekery ji narovnej. Opravenou kliku použij na výstupek naproti oknu a vejdi dovnitř. Seber pochodeň a vlez do druhých dveří zprava. Podívej se na model bitevního pole, na kanón a z nádoby seber černý prášek. Promluv si s Napoleonem a nasypej černý prášek do kanónu. Pak pochodní zapal knot a seber nářadí. Vrať se na nádvoří a jdi do druhých dveří zleva k Adolfovi. Seber plynovou bombu a model letadla. Klíčkem natáhni letadlo a odemkni jím skříňku nalevo. Seber z ní kartáček, pak kelímek a nakonec deodorant. Vrať se na nádvoří a zamiř do dveří úplně vlevo. Seber houbu a křídu a odsuň tabuli. Na zubní kartáček naplácej čistící pastu a vyčisti zašlý nápis na zdi. Pak nech nasáknout houbu krví a vyždímej ji do kelímku. Vrať je na nádvoří a před dveře zcela napravo postav plynovou bombu, na kterou potom vystřel z pistole. Vlez dovnitř, ze žerdi seber drát a jdi doprava podívat se na bombu. Drátem spoj plomby a pomocí stetoskopu vytoč správnou kombinaci na zámku. Otevři víko, žvýkačkou zajisti tlačítko proti vypnutí, deodorantem postříkej čidla a šroubovákem vyšroubuj šrouby :-). Zvedni kryt a štípačkami přestřihni nejprve červený, pak fialový a nakonec modrý drát. Jdi pryč a než opustíš hrad, promluv si s Adolfem a s Napoleonem. Potom jeď do Severních doků.
Promluv si s týpkem, dvanáctkou klíčem otevři rozvodnou skříň a zapni elektřinu. Teď jdi doleva před hospodu. Pákou zastav větrák a větví seber ponožku. Zaklepej na dveře a pak si jdi znovu promluvit s týpkem. Jdi doprava a nastup do drezíny. Seber pilu a promluv si s chlápkem. Pak se vrať před hospodu a znovu zaklepej na na dveře. Až strážný odejde za Billem, vhoď do okénka ponožku a počkej si na výsledek. Vlez do hospody a promluv si se Zemanem. Potom si objednej Bechera a nabídni ho Zemanovi. To zopakuj ještě 2x a až ho to položí, seber kufřík a otevři ho nožem. Vhoď do automatu minci a s výhrou v kapse odemkni klíčem dveře od záchodu. Tam seber valašku, zavři jí okno, promluv si s Billem a požádej ho o hru. Potom ho obviňuj z podvodu tak dlouho, dokud se nezvedne. V tu chvíli mu seber zpod zadku falešná esa. Vrať se na stanici, z telefonu vymlať minci a jdi si promluvit se šéfem. Dostaneš od něj falešné karty. Pak si jdi promluvit s Baštou a s Matějem, od něhož dostaneš zaříkávadlo. Teď se můžeš vrátit do Doupěte. Znovu vyhraj v automatu, přimíchej krále do balíčku a jdi si znovu zahrát. Nabídni však Billovi své karty. Až všechno vyhraješ, zeptej se na Caesara a jdi na ulici a do Rockbaru. Prohlédni si čopra, seber láhev a cihlu a promluv si s gorilou. Pak vlez dovnitř. Odpoj zásuvku, promluv si s Majklem a vyžebrej od něj podpis. Prohlédni si nápojový lístek, promluv si s pankáčem a podívej se na poličku s pitím. Vezmi led a sklenku. Do sklenky nalij ZElenou, TOnik, Rum a led a máš Zetor. Hoď pankáčovi za krk led a dej mu napít Zetora. Pak odejdi ven a nezapomeň zapojit zástrčku. Vlez do auta - ale nejede. Vrať se tedy před bar, vytrhni hadičku z čopra a ulij si trochu benzínu do láhve. Nalij ho do svého auta a jeď na vrakoviště.
Ze strašáka seber plechovku a provázek, utrhni si kytičku a nasbírej šípky. U kamene seber trochu štěrku a dej ho do plechovky. Šípky přivaž na provázek a nůžkami si prostříhej cestu šípkovým keřem. Prolez dírou, seber ručník a krabici Vizíru a promluv si s hipíkem. Potom dej starší ženě korále, ženě s dítětem chrastítko a hipíkovi rostlinku. Namoč ručník v sudu a jdi za Adolfem do Klonenburgu. Zeptej se ho na podobiznu Caesara, pak přidej křídu do kelímku s krví a dej mu jej. Podobiznu ukaž hipíkovi a jdi k Caesarovi. Podívej se na nápis, skus otevřít dveře a rozbij okno cihlou. Seber střep a otevři zevnitř dveře. Postav stoličku, střepem odřízni Caesara a probuď ho mokrým ručníkem. Na stanici si s ním promluv a ukaž mu houbu s krví a řetízek. pak si jdi promluvit s Matějem a jeď na pláž.
Tam seber mušli a šutr a promluv si s Pamelou. Potom se podívej na škuner a vlez na palubu. Prohlédni si záchranný kruh a zatáhni za provaz vedle. Seber prsten, šutrem uraž zámek a prohledej bednu. Pilou odřízni lanko na jeřábu a seber síť. Nožem otevři mušli a spoj perlu s prstenem. Jdi na pláž a hoď síť do moře. Pak běž doprava na skálu a vypusť kraba do dveří. Jdi dovnitř, seber vývrtku se špuntem a jahodu z drinku a oddělej špunt od vývrtky. Špuntem umlč Laru a hned jí ho vyndej. Jdi ven a pokračuj dolů po cestě. Nasypej Vizír Esmeraldě do pití a dej jí jahodu. Promluv si s ní a až dostaneš klíček, odemkni jím schránku. Pak seber proutek a hole a jdi dále po cestě. V další lokaci seber žitnou a vývrtkou ji otevři. Dej napít kohoutovi, seber hovno a pohnoj jím záhonek. Proutkem najdi v záhonku vodu a seber květinu. Promluv si s Marilin a dej jedné z nich prsten s perlou a druhý podpis Majkla. Vrať se k Laře a dej jí květinu. Vyjdi před dům, přidělej k harpuně gumu z kalhotek, otevři vak s holemi a nabij harpunu šestkou železem. Seber kokos a jdi k Pamele. Namaž jí záda mlíkem z kokosu a až budeš mít i pátou část anonymu, spoj je dohromady. U Lary podrž dopis nad konvicí a jdi do DNA továrny.
Pistolí sejmi velblouda a prohledej kostlivce. Klikni na díru v kaktusu a vytrhni trn. Uvnitř seber hadr, zapni páku a promluv si s profesorem. V knihovně se podívej po receptu a jeď k Baštovi na stanici. Použij na něj zaklínadlo a až dostaneš recept, přečti si ho a jeď do Rockbaru v Severních docích. Znovu si ulij trochu benzínu z čopra do láhve a namoč jím hadr. Vrať je do DNA továrny a spoj skleničku s policí na chemikálie. GRO-G nalij do trychtýře a zapal nasáklý hadr o agregát. Připal jím kahan a potom si promluv s profesorem. Teď jeď na letiště.
Promluv si s chlápkem, vypusť injekci do pití a prohledej ho. Přečti si knihu o létání a jdi k letadlu. Otevři poklop, zapni motor, natoč vrtuli a odleť do Barbielandu.
Seber psa, promluv si s Kenem a seber z něj baterky. Pak si promluv s dědou Dattelem. Do psa dej baterky, dej mu čuchnout kapesníku a vypusť ho do okna. Nakonec nech psa prokousat pouta a počkej si na Happy End.

Autor:Flanker
Navštivte domovskou stránku autora.


Počet zobrazení: 18
Přidáno dne: 25.06.2005