Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Gooka
Relov
Po shlédnutí intra vyjděte z otcovy pracovny a jděte do svého pokoje. Zde seberte ze zdi dýku a šíp. Na truhle se ještě nachází provázek, který si také přivlastněte. Vydejte se do sklepa a ze stolu seberte kleště, misku a ze sloupu měch. Vraťte se zpět a jděte do kuchyně. Seberte uhlák, šunku, naběračku a chléb. Nakonec si promluvte s kuchařkou. Vyjděte ven z místnosti a naplňte misku vodou z kašny. Jděte do ložnice a seberte ze zdi obraz, za kterým je ukryt trezor. Zajděte opět do sklepa a pomocí uhláku naberte uhlí. V uhlí se objeví drát, který seberte. Poté klikněte na dveře pokoje vaší sestry. Je zamčeno. Jděte tedy do kuchyně a promluvte si s kuchařkou. Ta vám dá zlomený klíček od pokoje vaší sestry. Jeden z úlomků klíče spojte v inventáři s kleštěmi. Nasypte do krbu uhlí a rozdmýchejte oheň měchem. Do rozžhaveného ohně vložte kleště s úlomkem klíče. Ten se rozžhaví. Kleště s úlomkem klíče spojte se zbylým úlomkem. Poté uhaste miskou s vodou oheň a seberte z krbu hák. Pomocí klíče odemkněte sestřin pokoj. Vejděte dovnitř. V inventáři spojte hák a naběračku. Vzniklým výtvorem vypáčíte zámek truhly. Prozkoumejte truhlu a získáte ozdobný opasek a zlatý přívěsek. Opět použijte výtvor na truhlu. Objevíte v ní dvojité dno. Opět truhlu prozkoumejte a získáte váček. Zajděte opět do otcovy pracovny a ukažte váček soudci. Po rozhovoru se soudcem seberte z římsy krbu pilník, vytáhněte knihy z knihovny. Tady najdete láhev. Nakonec prozkoumejte otcovo tělo. Najdete klíček, kterým otevřete trezor v ložnici. Z trezoru seberte listinu a knihu. Knihu si přečtěte. Promluvte si ještě s kuchařkou a vyjděte pryč z domu. Poté se vydejte do Avaralu.

Avaral
Zde se ocitáte u skalisek, na kterých ční zámek a klášter. Nejprve se vydejte do kláštera (stavba s červenou střechou). U vstupní brány klikněte na dvířka. Po krátkém rozhovoru jděte do zámku (stavba se žlutou střechou). Dostanete se na nádvoří, odkud pokračujte dveřmi napravo. Jděte chodbou doprava, pak opět dál doprava. Na rozcestí dvou chodeb, jděte (z vašeho pohledu na lokaci) nahoru doprava. Dostanete se do místnosti se strážcem. S tím si promluvte. Ze stojanu seberte tři svíce a ukažte strážnému listinu. Po dialogu s králem se vydejte zpět do kláštera. Před branou opět klikněte na dvířka. Jako dar vám poslouží láhev whisky. V klášteře jděte nejprve do levých dveří. Zde si promluvte s mnichem. Vraťte se zpátky na chodbu a jděte chodbou vpravo. Dostanete se ke skleněným dveřím. Pokračujte dál vpravo, kudy se dostanete ke dveřím vedoucím do knihovny. V knihovně si promluvte s knihovníkem. Vraťte se na začátek chodby a vejděte do dveří nalevo a opět si promluvte s mnichem. Ten vám toho moc neřekne, takže vejděte do prostředních dveří. Zdejší mnich vás pošle za svými bratry. Jděte tedy do dveří napravo. I zde si promluvte s mnichem. Poté si promluvte s mnichem ve dveřích nalevo. Opět jděte do dveří uprostřed a promluvte si s mnichem. Poté si opět promluvte s mnichem ve dveřích napravo. Stejný postup aplikujte až do doby, než se dozvíte název knihy (berte tedy dveře zleva doprava). Když se dozvíte název knihy, běžte opět do knihovny, kde dostanete Ruicimanovu knihu. Tu si přečtěte. Vraťte se k mnichovi do prostředních dveří a zapamatujte si znaky vyryté ve zdi. Jděte ke skleněným dveřím a na tlačítka vyťukejte tyto znaky. Otevřou se dveře. V těch toho zatím nic moc nezmůžete, a proto se vydejte zpět ke králi do zámku. Tady jste nařknuti z kacířství a společně s princeznou Lidrou se ocitnete na lodi. Z kajuty seberte deku, lano a pomocí výtvoru z inventáře shoďte lampu ze stropu. Promluvte si s Lidrou. Ocitnete se na voru uprostřed širého moře. Pomocí kleští rozdělte v inventáři výtvor. V inventáři se vám objeví naběračka, hák a drát. Na lano přivažte hák. Pomocí lana s hákem si přitáhněte větev. Poté na vor přidělejte deku. A už plujete na ostrov.

Gluxův ostrov
Do chatrče se jen tak nedostanete a proto naberte do misky vodu z moře. Do misky s vodou nasypte váček s jedem. Do misky s vodou a jedem namočte šíp. Zatím stále nic nezmůžete, a tak nezbývá nic jiného než se vydat cestičkou k jeskyni. U jeskyně prozkoumejte větev. Větev uřízněte dýkou. Dýkou ještě tuto větev v inventáři opracujte. Opracovanou větev spojte s provázkem. Získáte luk. Vraťte se zpět k chatrči. Vezměte otrávený šíp a použijte ho na zvíře. Teď je cesta do chatrče volná. V chatrči seberte z police svíci a prozkoumejte mrtvolu. Naleznete rezavý klíč. Ze země seberte střepy, v inventáři na ně klikněte a poskládejte obrazec. Fuška co? Vyjděte z chatrče ven, uřízněte dýkou kůži ze zvířete a dejte ji Lidře. Vydejte se k jeskyni. Lampu použijte na vrata a odemkněte je velkým klíčem. Vejděte dovnitř. Ocitnete se v místnosti se šesti podloubími. Podívejte se na složené střepy a podle čísel na obrazci vcházejte do podloubí. Je to počítáno od čísla tři. Vcházejte tedy do podloubí v pořadí třetí, šesté, páté, druhé a čtvrté podloubí. Podloubí jsou počítána zleva doprava. Ze země seberte podivnou věc a pokračujte v procházení podloubími. Vcházejte v pořadí třetí, první, páté, čtvrté a první podloubí. Poté se setkáte se samotným Gluxem.

Avaral
Dostali jste se opět do Avaralu. Vydejte se do kláštera. Jděte do skleněných dveří. Zmáčkněte drahokam na Gluxově soše. Propadnete se do podzemí a poté jste uvězněni v žaláři. Pilníkem přepilujte řetězy. Spadlé řetězy seberte. Prozkoumejte Alberta a získáte jehlu. Pak si ještě přivlastněte sekeru, žebřík a palcát. Pomocí kleští a jehly vyrobte šperhák a s ním odemkněte mříž. Vyjděte ven, na oltář položte žebřík a vylezte ven. Poté navštivte zámek. Jděte chodbou dál doprava a první dveře zprava odemkněte šperhákem. Vejděte dovnitř a ze stolu seberte stygru. Pokračujte dále chodbou až ke králi. Princezna se mimo jiné zmíní, že rádce Digor sedí v zadním traktu zámku. Vydejte se tedy za ním. Moc vám toho neřekne. Nezbývá než navštívit nové město na mapě, Parentis.

Parentis
Nejprve zamiřte do chrámu na kopci. Tady zasaďte semínko do sutin. Až se Gurha vyřádí, vraťte se zpět a klikněte na strom. Získáte plod. Vraťte se do Avaralu.

Avaral
Nejdříve zaneste plod Digorovi, od kterého získáte důležité informace a také první šém. Šém uložte do ovladače. Teď se musíte vrátit zpět do Relovu.

Relov
Zajděte do ložnice a použijte na trezor palcát. Prozkoumejte desku a ovladačem dekódujte zámek. Otevřou se malá dvířka, ze kterých seberte papírek a další šém. Šém vložte do ovladače. Vraťte se zpět do Avaralu za princeznou do zámku, která vám dá rukavici. Dřív než se vydáte do pevnosti navštivte naposled Parentis.

Parentis
Jděte opět do chrámu. Teď už ovšem sejděte do jeho útrob. Sekerou shoďte krápník a seberte ho rukavicí. Jděte dolů a dojdete k oltáři. Na oltář položte čtyři svíčky a do otvoru uprostřed vložte stygru. Až stygra dohraje vezměte si ji zpátky. U vchodu ven vás přistihne Gurha. Použijte na východ z útrob chrámu ovladač, čímž zneškodníte Gurhu. Teď už se můžete vydat do Pevnosti.

Pevnost
Sichnu zabijte krápníkem a pokračujte dále. Na suku stromu musíte zahrát melodii, kterou jste slyšeli hrát u oltáře. Je to C, F, G, A, C, F, G, F. Na suku je to v pořadí 1, 4, 5, 6, 1, 4, 5, 4. Teleportem se dostanete do pevnosti. Tady vstupte do třetích dveří vlevo. Pilníkem přepilujte mříž. Vlezte do okna. Jděte doleva a na zeď použijte dýku. Pokračujte dále. Klikněte na hlavu a vyřešte úkol. Na obdélníky klikejte zleva v pořadí první, druhý, čtvrtý, šestý, sedmý a jedenáctý. Otevřou se dveře. Uvnitř prozkoumejte kapitánovu mumii. Získáte třetí šém. Opět ho spojte s ovladačem. Vraťte se k oknu a vydejte se doprava. Vlezte do kosmické lodi. Klikněte na tlačítko u dveří a vejděte dovnitř. Dále pokračujte směrem doleva a poté doprava. Klikněte na tlačítko u dveří a ve výtahu napište patro 447 a potvrďte. Dostanete se opět na začátek pevnosti. Použijte ovladač na schody na levé straně. Dostanete se ke Gurhamovi. Toho prozkoumejte a najdete čtvrtý šém, který opět dejte do ovladače. Přes sklepení se zase vydejte do kosmické lodi. Ve výtahu napište patro 315 (je na papírku z trezoru). Vydejte se vlevo a dojdete ke dveřím s číselným zámkem. Naťukejte číslo z papírku (63829417). Na počítač použijte ovladač. A to je konec. Teď už nezbývá nic jiného, než si přečíst, jak to všechno dopadlo.

Autor:Unknown
Navštivte domovskou stránku autora.


Počet zobrazení: 8
Přidáno dne: 18.06.2005