Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Dreamland
Realita
Nejprve zkuste jít do teleportu. Zřejmě vám to nepůjde a tak si promluvte s mužem v informacích. Důkladně ho vyzpovídejte a pak jděte znovu do teleportu a zamiřte do penzionu. Tam si prohlédněte obrazy a pak si o nich i o svém pokoji promluvte s recepční. Ve svém pokoji se prohlédněte lednici a důkladně ji vyberte. Měli byste získat kečup a pivo. Teď jděte přes teleport do nemocnice. Promluvte si se sestrou v recepci a potom i s postavami ve třech dveřích. V pokoji se dvěma marody seberte sklenici, prášky, obvaz a pokuste se sebrat i virtuální brýle. Zajděte do doktorovy kanceláře a do skleničky napusťte vodu z umyvadla. Do plné sklenice dejte prášky a vraťte ji na stůl u pacienta. Teď můžete sebrat virtuální brýle. Ještě si promluvte s pacientem nalevo a on vám za drobnou službu dá minidisk. Ten vložte do brýlí a jděte je ukázat doktorovi. Až nasměrujete doktorovu pozornost jinam, seberte mu nástroje ze stolku vlevo. Na lékařskou brašnu použijte skalpel a vyberte ji. Získáte odměrku s červem. Do umyvadla dejte obvaz a vylijte do něj odměrku. Seberte červa i časopis z doktorova stolu. Obě tyto věci skombinujte a výsledek ukažte babě ve vedlejší místnosti. Až si s ní promluvíte, vyjděte ven a promluvte si se zřízencem. Ten vás nasměruje do hotelu Napoleon, kam se dozajista vypravíte. Až si promluvíte s opičákem, promluvte si s ženou u teleportu a lžete ji. Zajděte i za ředitelem (ve vedlejších dveřích) a i jemu pověste bulíky na nos. Ze stolku u ženy s pavoukem seberte kapesník a z koše časopis se žvýkačkou. Na časopis použijte skalpel a získáte samotnou žvýkačku. I přes opičákovy protesty si pohrajte s vypínačem u dveří do ředitelovy kanceláře. Přivolaný opravář nechá na zemi tašku. Seberte ji, zajeďte do inventáře, označte ji a skombinujte se sochou. Získáte pilku a šroubovák. Za chvíli přijde opravář znovu a nechá vám tu žebřík. Pilkou ho nařízněte, dejte do telefonu žvýkačku a pomocí kapesníku zavolejte do recepce. Až se paní z čekárny odebere k telefonu, otevřete dvířka od pavoučí klece. Následuje zoufalá akce, při níž dojde úhony ředitel, a tak vám nic nebrání zajít za ním do kanceláře, zapnout větrák a sebrat sfouknutý list s heslem. Ten si v inventáři pozorně prohlédněte. Znovu si tedy promluvte s opičákem v recepci a řekněte mu heslo. Zjistíte další informace a můžete se vypravit na Ostrov vizí. Jděte do dveří vedle teleportu a promluvte si se sekretářkou. Řekne vám o hře Frankenstein a ukáže vám dveře do herny. Za nimi si promluvte s technikem a hra může začít.

Frankenstein
Hned na začátku seberte meče a sloupek na schodišti. Jděte do jídelny, kde seberte vědro, plechovku s klihem (a skleněnou tyč), hadr, pilku (a chladič) a dřevo, které jde hned do kamen. Sirkami kamna zapalte a dejte na ně plechovku s klihem. Vědro dejte do vany (polijete kamna vodou a můžete vzít plechovku s klihem a rouru). Do vany nalijte roztoky z barelů v tomto pořadí: barel J – barel V – barel B (rozumějte Joachim von Bubbendorf). Vyjděte ven a zamiřte do studovny. Tam seberte zvonek láhev rumu ukrývající se v globusu. Skleněnou tyčinku skombinujte s lahví rumu. Přečtěte si deník a získáte papyrus. Opusťte studovnu a zamiřte do sklepa. Na neosvětlené části schodiště je klíč, kterým otevřete dveře. Ve sklepě seberte tyč, nůž a petrolej. Vyjděte ven a na výtah dejte zvonek. Chladič z inventáře dejte k chladiči vedle oživovací vany a hadr namočený v klihu dejte na hadici. Pak pokračujte po schodišti nahoru do věže. Tam seberte přilbu a pokračujte na střechu. Až odklidíte tělo, seberte kladivo a pokračujte nahoru (zcela vlevo je ukryt žebřík, po němž se dostanete nahoru, nebo dolů), kde si prohlédnete rozbitý izolátor. Teď se vraťte do studovny, kde kudlou odříznete pruh kůže. Do petrolejky nalijte petrolej a sirkami ji zapalte. Na zapálenou petrolejku přiložte papyrus, který vám odhalí tajemství. Pak k lampě přiložte tyčinku s rumem. Vznikne teploměr, který přiložte k teploměru na oživovací vaně. Pruh kůže dejte na řemen a jděte do kuchyně. Pilku použijte na mříž, a až Zdenko začne pracovat odejděte z jídelny. Vzápětí se tam však vraťte. Seberte odříznutou mříž a jděte k izolátoru na střechu. Vložte mříž na izolátor, meče na mříž, rouru na meče, sloupek na rouru a helmu na sloupek. Vraťte se do věže a na soukolí použijte železnou tyč. Pak na soukolí ještě použijte kladivo a vraťte se do haly. Až si promluvíte se Zdenkem, jděte do sklepa sestavte tělo takhle: hlavu od obchodníka, trup od akrobata, levou ruku od námořníka, pravou ruku od obchodníka a nohy od kočího a zatáhněte za lano. Vraťte se do haly a otočte pákou…

Realita
Promluvte si s technikem a až se vás zeptá, řekněte mu, že se vám hra líbila.Vraťte se k sekretářce, kde si s vámi promluví ředitel herny. Vyjděte ven a vlezte do teleportu. Jděte do ubytovny a promluvte si s uklízečem. Nabídněte mu pivo a on vám na oplátku najde byt Joea Darciho. Jděte tedy do výtahu a na chodbě seberte minci. Dvakrát zaklepejte na dveře zcela vpravo. Otevře vám kluk a až se začnete bavit o kanadských žertících zalžete mu. Nechá vás, abyste mu ukázal své umění a pozve vás dovnitř. V pokoji seberte misku, lžíci na boty a nůžkami ustřihněte část gobelínu. Obsah misky vysýpejte do koše a do čisté misky dejte kousky gobelínu. Lžicí na boty podepřete auto a za pomoci mince uvolněte mříž. Objeví se větrák do kterého dejte misku s chlupy a zapalovačem ji zapalte. Vyjděte z pokoje, a až si se všemi promluvíte zamiřte do Astroportu. Tam, zcela vpravo je redakce novin. Promluvte si tedy se sekretářkou a řekněte si o inzerát za firmu k náboru zaměstnanců. Znovu si se sekretářkou promluvte. Měl by se vám ozvat Joe Darci se svou nynější adresou. Ještě požádejte o telefon a ze svého šéfa vymlaťte nějaké ty prašule. Teď pokračujte přes teleport do baru u Jonáše. Promluvte si s barmanem a on vám Darciho zavolá. Po rozhovoru s ním vám však vyvstane problém, který je třeba řešit. Jděte tedy do VH Trax, kde si promluvte s šéfovou a s opičákem. Poproste ho o kávu a po další zdařilé akci mu seberte láhev šampaňského. Podívejte se na bundu pověšenou na věšáku a promluvte si o ní se zákazníkem. Pak mu dejte šampus a počkejte na skončení rozepře mezi technikem a kovbojem. Technik má padáka a místo je tedy volné. Jděte si o tom promluvit s Darcim. Domluvíte se, že se sejdete před VH Ostrov vizí. Jděte tam, a až si promluvíte s Darcim, jděte doprava do prodejny suvenýrů. Promluvte si s prodavačem o palici a o suvenýrech. Začne vám vyprávět svou tragédii a vy byste měl nechat ho svou tragickou roli znovu zopakovat. Až se převleče do kostýmu a klepne palicí do hlavy, jednoduše ji seberte. Vraťte se k Darcimu a na dveře použijte kečup. Až přijede robot, klepněte ho palicí. Pak si promluvte se strážníkem, a až odejde, vlezte do herny.

Laboratoř
Promluvte si se seržantem, slezte ze schodů a promluvte si s oběma doktory. S doktorem u počítače si promluvte o dr. Stronganovovi a on vám dá peníze na kávu. Až mu ji koupíte a podáte, za zbylé peníze si kupte ještě jednu. Tentokrát ji dejte seržantovi. Za chvíli drama vyvrcholí a hra končí.

Realita
Jděte do baru a promluvte si s Darcim. Řekne vám o Ralphovi, a tak ho jděte navštívit. Promluvte si s ním a on vám řekne o opicích. Dokud nevyřešíte oba hlavolamy, nebude se s vámi bavit. Tak se do toho pusťte (řešení je na. Ještě seberte hnojivo ležící u květin v rohu místnosti. Teď si s Ralphem můžete v klidu promluvit. Až odejde, promluvte si i se sestrou a odejděte do baru, kde se zrovna koná soutěž v páce. Seberte chromovanou lžíci granule a prázdnou láhev. Až svalovec odejde od stolu dejte mu chromovanou lžičku do sklenice. Prázdnou lahví rozdrťte granule a až číšník začne zkoušet mikrofon posýpejte jimi držák u stolu. Až skončí zápas, promluvte si s opičákem na pódiu (ten zcela vpravo). Pak zajděte za vítězem zápasu a navrhněte mu zápas. Až si opičák svlékne sako, seberte je a jděte do nemocnice. Tam spojte hnojivo s květinou a seberte její květy. Ty dejte sestře a promluvte si s ní. Řekne vám o tajných dveřích. Vypravte se tam, hlídač vás vyhodí. Zajděte proto za doktorem a řekněte mu, že je vám zle. Až trochu poodejde vyměňte mu lékařský plášť za sako a vraťte se do tajné místnosti. Hlídač vás bude mít za doktora a nechá vás. Seberte kliku a otevřete jí okno. Po chvilce přijde hlídač a zavře ho. Takže ho znovu otevřete, ale tentokrát si s pomocí kleštiček pohrajte se zavíráním. Hlídač poodejde a shodou náhod se poleptá. Teď přijde na řadu vaše odborná analýza s doporučením nechat se na ambulanci ošetřit. Když černoch odejde, je cesta volná. U pacienta se prohrabejte jeho bednou a po rozhovoru s ním získáte jeho prádlo, na němž je kód pro teleporty o kterých se zmiňoval muž v informacích. Prádlo použijte na teleport a dostanete se do prádelny. Tam seberte tyč a šroubovákem odškrábněte kousek tmelu (na trubce za jeřábem). Šroubovákem uvolněte mříž a tyčí ji vypáčte. Sejděte dolů a šroubovákem odšroubujte kryt stroje uprostřed (kryt je v jeho pravé části) – měla by začít vytékat voda. Dejte tmel na pás a pak ho seberte. Jděte zpátky nahoru a použijte tmel na otisky vedle skříňky. Pak tmel přiložte ke skříňce a voilá, skříňka se otevřela. Vezměte z ní věci a jděte znovu dolů. Na čistou zeď pod lampou vlevo dejte zvon a pomocí klíče ji odšroubujte. Do krytu lampy nalijte vodu a pak tam nasýpejte barvu. Klíčem pak vyšroubujte sušičku a do ‚místa po sušičce‘ dejte ryt s barvou. Utáhněte klíčem a přidejte šroubek. Jděte nahoru a šroubovákem vypáčte kontrolní panel u skříňky. Tam, kde mizelo prádlo se objeví teleport do kterého vlezte. Ocitnete se v zahradě. Jděte stále doleva, až přijdete k jakémusi automatu. Stiskněte zelené tlačítko a jděte do dveří. Chytí vás lapiduch a odvede do pokoje. Až seberete hadr u koše a sednete si na postel, přijde lékař a vše se vysvětlí. Řekněte mu pravdu a v jeho kanceláři si s ním důkladně pohovořte. Dostanete holokostky. Jděte do zahrady a holokostky tam naskládejte do děr tak, aby zobrazená zvířata ukazovala potravní řetězec – zleva: modrá, zelená, červená, žlutá a fialová kostka. Pak stiskněte červené tlačítko na automatu a jen se dívejte. Až si promluvíte se Sašou, jděte zpátky k teleportu, ale protože se do něj nelze jen tak dostat zeptejte se na radu doktora. Pak se teleportujte do VH Play a promluvte si s technikem.

Macao
Seberte hrnek, tyč, sekáček a promluvte si s kořenářem. Pak si od něj vezměte koření a pokecejte si i krčmářkou, slepcem a se staříkem. Odkopněte kus dřeva u krbu a až hostinský odejde do sklepa, zavřete za ním dveře. Shoďte cibuli se stěny a získáte provázek, který spojte s hrnkem. Krčmářce dejte skořici a pak si od ní vezměte grog, který dáte staříkovi. Žroutovi popepřete párek, a potom si jej vezměte. Tyč spojte s hrnkem a s provázkem a získáte zhášedlo. Dejte slepci párek a na oplátku získáte špek. Až bude muzikant sedět na lávce, pomastěte mu špekem housle. V tu chvíli spadne cikánce šátek. Seberte ho a položte ho na krkavce. Vezměte si od něj rolničku a dejte ji slepci. Až odejde, můžete v klidu zhasnout zhášedlem louče a sekáčkem odsekněte provaz lustru. Venku si promluvte s dalším staříkem, což je poslední věc, kterou na svobodě uděláte. Ve vězení seberte lžíci, hrnek a držadlo kýblu. Lžíci skombinujte se slamníkem a dřevěnou konstrukcí postele. Získáte třísku a svazeček slámy. Lžicí oškrábejte kámen nad dírou a seberte z něj kusy kamene. Ty spojte s hrnkem. Slámu dejte do díry a pomocí hrnku s kameny ji zapalte. Vyleze had a schová se pod stolem. Třísku spojte se stolem a následně držadlo s mříží a cesta je volná. Jedním z klíčů si otevřete mříže a druhým dveře v další místnosti. Otevřít lze jen jedny dveře, a proto doporučuji otevřít dveře vpravo, za nimiž je bukanýr. Můžete si vybrat i jiné postavy, ale s nimi se mění i postup řešení. Jak jsem už řekl, budu popisovat hru s bukanýrem. Otevřete tedy dveře vpravo a jděte ven. Tam seberte větev z keře a dejte ji do ohně vlevo. Z šibenice seberte lano a páku. Vraťte se ke studni a otočte klikou. Získáte hák, který spojte s lanem. Lano pak hoďte na hradby nad dělem. Nepůjde to, a proto si jděte promluvit s bukanýrem. S jeho pomocí posuňte dělo a znovu Hoďte lano na hradby. Vylezte po něm na svobodu a jděte k překupníkovi. Promluvte si s ním o svém příteli a pak s ním udělejte krátký proces. Pak seberte hodinky, pytlík s mákem, pistoli, dřevoryt a doutníky. Ve vedlejší místnosti seberte hadr, lampu a pohrabáč, kterým otevřete šuplík ve stole a prohledejte ho. Získáte mapu a tu dejte na stůl. Jděte do přístavu a až si promluvíte se starým námořníkem ukažte mu dřevoryt. Jděte do hospody a ukažte kořenáři doutník. Po přednášce jděte za krčmářkou a dejte jí pytlík s mákem. Dá vám odvar z máku a ten doneste opilci v přístavu. Až usne, seberte mu propustku a jděte do pevnosti. Propustku ukažte stráži a promluvte si s vojákem napravo. Až vám nabije pistoli seřiďte si hodinky s hodinami na věži a vraťte se k překupníkovi. V pracovně použijte pohrabáč na piáno a seber strunu.Prohlédněte si mapu a zapište si čísla u červeně označených měst. Pak klikni na obraz a zadej čísla z mapy. Otevře se poklop a vy jděte do podzemí. Po malé šarvátce seberte provaz a vědro. Provazem svažte omráčeného lumpa, a pak na něj použij vědro. Až si s lumpem promluvíte, nasedněte na loďku a odplujte k lodi. Vlezte do okénka, kde seberte tyč, provaz, klín a dřevák. Klín použijte na sud a získáte třísku. Třísku spojte se strunou a získáte luk. K tomu přidej tyč a ještě lano. Jděte ven dveřmi vpravo a vyšplhejte na levý stožár. Z luku vystřelte na protější plachtoví a přeručkujte tam. Shoďte kladku, slezte dolů a jděte do podpalubí. Vejděte do dveří, kde hra končí…

Realita
Jděte do blázince a promluvte si s doktorem. Dá vám vonné tyčinky. Pak zajděte do penzionu a ty tyčinky dejte recepční. Při jednom ji seberte čichací přístroj a vraťte se do blázince. Jděte pořád nalevo, mělo by tam být skladiště. Čichací přístroj použijte Na krabice a získáte část vstupenky. Ještě zajděte do Astroportu zatelefonovat svému šéfovi o peníze a pak zamiřte do VH RH-play. Ukažte část vstupenky technikovi a můžete hrát…

Egypt
Promluvte si s vojákem a pokračujte do hrobky. Prohlédněte si sarkofág a až vylezete, pokračujte doprava. Promluvte si s chlapcem a potom klikněte na slona. Zpoza palmy seberte klacek a vezměte i liánu na pravé straně cesty. Pokračujte do chrámu, seberte hlínu a namočte ji ve vodě. Promluvte si s vězni a jděte dovnitř chrámu. Promluvte si s velitelem a vraťte se na nádvoří. Na pravé straně obrazovky je cesta k zahradníkovi, ke kterému se vydejte. Promluvte si s ním o hadech a vraťte se k chlapci se slonem. Odtud pokračujte doprava do města. Promluvte si s dvěma pobudy a až promluvíte do duše hříšníkům seberte trn z květiny. Seberte nůž ze špalku, naostřete jím klacek a promluvte si s ptáčníkem a s lovcem hadů. U ptáčníkových klecí leží lep, který taktéž seberte. Dejte lep na trn a to celé dejte kobře do koše. Pak si promluvte s lovcem o uštknutí a seberte z byliny bobule. Vraťte se k veliteli stráže a dejte ruku do koše s hady. Promluvte si s velitelem a seberte gong, který strčte do slaměného panáka na nádvoří (gong dejte do panáka ve chvíli, kdy se voják vrací k bráně). Až voják odejde, přivažte k závoře liánu a jděte k slonovi. Přivažte k němu druhý konec liány a píchněte ho naostřeným klackem. Pak se vraťte a promluvte si s vězněm. Až si v hrobce promluvíte s vězněm a dostanete se ven, dejte mokrou hlínu na kamenný sloup. Jděte dopředu a starému knězi ukažte hliněnou destičku. Po rozhovoru s ním se vydej do města a potom doprava. Vlezte do domu mágů a vyčkejte na ortel. Podle hesla kdo chce kam, pomožme mu tam se zbavte kata a jděte doprava, kde seberte sošku, lebku, stehenní kost, slepici, bronzové kopí, dýku a trochu gázy z mumie. Jednu gázu přivažte k lebce, druhou ke kosti a jděte zpátky. Do obětní studny dejte slepici. Spojte sošku s kostí s gázou. Vzniklou palicí bouchněte velkou sochu do pravé a levé nohy. Lebkou hoď po hlavě sochy a její hlavu shoď pomocí kopí do studny. Dýkou rozpárej mrtvého krokodýla a získáš kuličku, kterou vlož do díry u padacího mostu.

Realita
Jděte do blázince a znovu si promluvte s doktorem. Odkáže vás na člověka, který pracuje v docích v druhé straně Dreamlandu. Jděte tam. Promluvte si s hlídačem, otřete hadrem nástěnku, podívejte se na ni a znovu si s hlídačem pokecejte. S průvodcem přejděte šatny až budete u raketoplánu, jděte dovnitř. Sedněte si na místo pro kapitána a až se váš společník chytí do pasti, seberte dozimetr a jděte ven. Dejte dozimetr k mašině a vraťte se do raketoplánu. Až se zbavíte svého původce, promluvte si s dělníkem u raketoplánu a jděte doprava. Jděte do dveří číslo jedna a promluvte si s Akashou. Až uteče, jděte do dveří vzadu a oblékněte si skafandr a prohrabte se v bedně. Stiskněte tlačítko Air a po něm tlačítko Door. Šroubovákem opravte spínač, dejte svorky k sobě a kabel připevněte k poklopu. Sepněte spínač a na zničený poklop použijte těsnící pěnu. Na odřenou podlahu (za žlutočerným pásem) dejte naviják. Klikněte na něj a na vyrolovaný kabel dejte svorky. Pak na něj znovu klikněte a další práci nechejte na Dixovi. Až se dostanete z letadla, jděte doleva a potom do šatny. Prohlédněte si větrák a promluvte si s dělníkem. Až z něj vymámíte oblečení, jděte do teleportu a odtud do Astroportu zavolat šéfovi o peníze. S nabitou kreditkou zamiřte do VH RH-play a těšte se na další hru.

Chicago
Z plotu seberte špičku a použijte ji na auto. Převlečte se za ženu a jděte do dveří. Promluvte si s bodyguardem a poproste ho o pomoc. Potom si s ním domluvte schůzku a jeďte k němu domů. Až si s ním promluvíte o pejskovi a on odejde do sklepa, převlečte se za muže a seberte bustu, kterou mu omlaťte o hlavu. Vraťte se do auta a jeďte k překupníkovi. Promluvte si s ním o pejskovi a po konstruktivním rozhovoru jeďte do palírny. Převlečte se za ženu a promluvte si s policistou. Pak se převlékněte za muže a znovu si s poldou promluvte. Vylezte po okapu do palírny a přejděte na druhou stranu. Slezte po žebříku, zastřelte muže mezi vámi a kotlem a zalezte za bedny. Střelte do kotle a potom do levé lampy. Jděte ke skříni a seberte z ní hřebíky. Až se vrátíte do svého úkrytu za bednami, hoďte hřebíky na podlahu a až k vám přijde další gangster dostatečně blízko, nakrmte ho olovem. Pak střelte po lávce nad posledním gangsterem a klikněte na kotel a potom na východ. Jděte do přístavu, kde hra končí.

Realita
Zajděte za psychiatrem a dvakrát si s ním promluvte. Ve vedlejší místnosti si prohlédněte „jednání“ a až doktor Hebb zemře, jděte do teleportu. Promluvte si s prodavačem, seberte z oblečení cenovku a jděte doprava. Promluvte si se dvěma zabijáky, zkuste jít do tunelu a nakonec jděte do herny. Tam pokecejte s majitelem a přijměte úkol. Musíte na automatu narolovat tři zvonečky a to pomocí těchto kombinací:
Zablokování pravého válce - bouchnout dolů a nahoru
Zablokování prostředního válce - bouchnout vpravo a nahoru
Zablokování levého válce - bouchnout dvakrát dolů
Přesunutí válců o jeden vpravo - bouchnout dolů a vlevo
Roztočení zbývajících válce - bouchnout dvakrát nahoru (nebo vpravo a vlevo)
Stačí když najdete zvoneček na levém válci, přesunete ho doprava,zablokujete, znovu najdete zvoneček, znovu ho přesunete doprava a zablokujete a pak znovu na pravém válci najdete zvoneček. S 250 dolary v kapse se vydejte k prodejci zbraní. Promluvte si s ním (hlavně o mapě) a nabídněte mu své peníze. Za tu si koupíte jen dýku a tu kupte. Dýkou zařízněte malý kaktus u schodů a cenovkou přelepte fotobuňku u dveří. Až prodavač odběhne, zapněte vypínač a pokud se zachováte jako správný samaritán mapa je vaše. Tunelem projděte do Hydroporu, gangsterovi ukažte vizitku a promluvte si s bossem a s patriarchou. Pak jděte k opicím. Promluvte si s Judith a vydejte se k patriarchovi. Pokecejte se starou opicí a jděte po nějaké konstrukci do Gándího pokoje. Tam seberte nůžky, dálkové ovládání a otevřete skříň. Prohledněte si dveře skříně a seberte košili, které pomocí nůžek ustřihněte rukáv. Rukáv použijte na rostlinu v květináči a ještě než odejdete, kliknutím otočte audio soupravu (nejprve si ji musíte prohlednout – pravé tlačítko myši). Judith dejte ovladač a jděte do poklopu. Až se rak vrátí z horního patra, propleskni ho rukávem s hlínou a promluv si s Gandím. Dá vám dámu.Venku si znovu promluvte se starou opicí a jděte do holičství, kde sjeďte výtahem dolů. Ukažte holiči dámu a promluvte si s ním. Pak jděte do herny, promluvte si nejprve s technikem, pak se vraťte na balkón, kde si promluvte s Judith a až ji přemluvíte, vraťte se do herny a začněte hrát.

Bar
Z barového pultu seberte propisku a lepenku, barmanovi řekněte o kávu a seberte šlehačku. Promluvte si s opičí slečnou, pak s klukem, znovu se slečnou a zase s klukem. Z kabátu seberte výložky a dejte je klukovi. Seberte foťák a jděte na balkón, kde vyfotografujte letadlo. Fotku dejte do promítačky v baru. Propiskou popište účtenku na baru a po malé hádce seberte noviny. Ty použijte na kornout na lepenku a spojte se šlehačkou. To celé dejte klukovi a po jeho akci si promluvte s barmanem. Pak jděte na terasu, kde po rozhovoru hra končí.

Realita
Po dohrané hře zamiřte do věže a promluvte si s hlídačem. Zalžete mu a promluvte si se Světlanou. Jděte doprava a promluvte si se žroutem. Zkratujte dráty na řídícím panelu hamburgrovače, znovu s promluvte se žroutem, opravte řídící panel a seberte umělou ruku. Vraťte se na chodbu a vydejte se do dílny, kde si promluvte se zbrojířem. Pak seberte tyč a vražte ji do ventilace. Pak do ventilace dejte i protézu a seberte součástku, kterou dejte zbrojíři. Dostanete Supergold, doneste ho vtipálkovi v pokoji, vyjděte ven a vraťte se. Pak seberte Supergold ze země a jděte za Světlanou. Udělejte jí přeliv a až dá náušnice do šuplíku, jděte za Dědou. Promluvte si s ním a až odejde, seberte vrtačku, baterku a plechovku z police. Mezi dřevěnou policí a jakousi plechovou skříní je temný kout, do kterého posviťte baterkou a seberte houbu. Dejte ji do plechovky a to celé na počítač. Vraťte se do haly a z reflektoru seberte žárovku. Jděte do dílny a žárovku namontujte do počítače. Vrtačkou odšroubujte mříž a jděte dovnitř. Ze šuplíku seberte náušnice, vylezte zpátky nahoru, pak do haly a ven k bossovi do Hydroporu. Dejte mu náušnice a on vám dá opičí masku a čokoládu. Vraťte se na mapu a jděte na policii. Tam seberte kámen o výlohy a hoďte ho po skleněných dveřích. Až vás sebere policajt a zavře vás do vězení, promluvte si s jedním z lumpů. Až je odvedou, dej vězni nalevo čokoládu a zinscenuj záměnu. S novou identitou se vydej do Astroportu a zavolej šéfovi o další peníze. Pak zajděte na nádraží a promluvte si se zástupcem. Projeďte se s ním ve vlaku a až cesta skončí, jděte za bossem do Hydroporu. Řekne vám adresu baru U sněžného muže, kam se vypravte. Zkuste jít do dveří, pak si promluvte s tulákem a jděte do věže za Dědou. Zeptejte se ho na zápalnou směs a až vám ji dá, doneste ji tulákovi. Dejte mu i nůž a akce na jejímž konci skončíte v baru, může začít. V baru seber hlavu opice ze stolu a brčko. Spojte to dohromady a vložte do kasičky s raketou. Získáte žeton, vložte ho do jukeboxu a až vypadne, dejte ho opilci u baru. Až vrah odejde se slečnou, promluvte si s lupiči a pak jděte do místní herny. Tam prohoďte páčky na počítači a můžete začít hrát.

Džungle
Jděte do stanu, kde seberte lano, kladivo, klíče, misku se sádrou a karafu s vodou, láhev whisky a bednu. Jděte k letadlu, kde seberte písek. Klíčem odemkněte letadlo, vstupte a seberte rukavice a dynamit (je za opěradlem rukou v nejbližším levém křesle). Jděte ven, spojte bednu s lanem, zavěste ji na větev před stanem a z rozbité bedny seberte patrony, zápalnou šňůru a nůž. Nožem otevřete patrony a získané broky vložte do rukavic a spojte misku se sádrou s vodou v karafě (bohužel jsem nevydedukoval smysl, proč to dělat, ve hře to nevyužijete stejně jako dynamit pode dveřmi). Jděte k mostu. Na most dejte dynamit (najet na most lze pouze pod dveřmi) a přidělejte zápalnou šňůru. Do otvoru pro ruce dejte rukavice s broky a pak na otvor klikněte. Jděte do dveří, pohněte pravým svícnem, seberte objevený pohár a vysýpejte jeho obsah do díry. Pak do něj nalijte whisku a vraťte ho do schránky. Vyjděte ven, seberte rukavice a jděte k letadlu…

Realita
Teď se po vás nic moc nechce, jen prohledat sako na stolku…

Autor:Flanker
Navštivte domovskou stránku autora.


Počet zobrazení: 15
Přidáno dne: 17.06.2005