Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



Broken Sword 2: The Smoking mirror
Paříž
Až se George poněkud vzpamatuje z nenadálé situace, prozkoumejte knihovnu. Najdete dřevěný hranol, kterým je podložen pravý roh knihovny. Klikněte na něj a dejte poslední sbohem pavoukovi. Klikněte na kovový hák trčící ze zdi, čímž uděláte první krok k vašemu osvobození. Otevřete psací stolek a vezměte tequilu. Z koberce, kam jste vyplivli tequilu, seberte červa. Ze zásuvky v psacím stole seberte ozdobnou vázu. V inventáři ji prozkoumejte a naleznete klíč. Ze země seberte kabelku a vezměte si z ní rtěnku, popsaný papírek a kalhotky. Seberte šipku povalující se na podlaze a jděte ke dveřím. Pomocí šipky otevřete skříňku. Kalhotkami seberte ze skříňky kovový váleček a ten použijte na sifon stojící na skříňce. Sifonem uhaste plameny u dveří. Klikněte na dveře a sejděte po schodech dolů do haly. Tady seberte ze stolu noviny. V inventáři je prozkoumejte a najdete Oubierův bankovní výpis. Prozkoumáním popsaného papírku v inventáři se dovíte Andrého telefonní číslo. Klikněte na telefon a zavolejte mu. Klíčem z inventáře si otevřete hlavní dveře. Jděte na domluvenou schůzku. V kavárně si promluvte o všem možném s mužem sedícím u vedlejšího stolu. Promluvte si s číšníkem (musíte se o to pokusit dvakrát, poprvé vás totiž bude ignorovat) a objednejte si kávu. Až ji donese, promluvte si s ním. Přijde André. Po rozhovoru s ním si prohlédnete mezisekvenci s Nicol. Promluvte si znova se starým mužem (četníkem). Mluvte s ním tak dlouho, dokud nevyčerpáte všechna témata. Až si četník položí hlavu do dlaní, seberte mu ze stolu láhev absinthu. Teď se vydejte do Oubierovy galerie. Zde si promluvte s tlustým mužem a poté s Gleasem, majitelem galerie. Poté dvakrát nalijte tlustému muži do skleničky, kterou drží v ruce, láhev absinthu. Až muž rozbije vitrínu, prozkoumejte bedny v zadní části galerie. Z bedny pak seberte štítek a vzhůru do Marseilles.

Marseilles
Jděte ke srubu. Až budete před plotem, pokuste se na něj vylézt. Klikněte na okno srubu a promluvte si s hlídačem. Sejděte po schodech dolů pod srub. Z vody vytáhněte hák, kterým vytáhněte z vody láhev. Vraťte se zpátky nahoru, klikněte na komín a pak ho polijte vodou z láhve. Znova klikněte na komín a seberte z něj kovový kužel. Do odkrytého komínu znova nalijte vodu z láhve. Až vyleze hlídač před srub, sejděte dolů a poklopem vlezte do srubu. Ve srubu seberte psí sušenky a z uhláku kousek uhlí. Poklopem se vraťte zpátky pod srub. Na plošinu hoďte psí sušenky a až bude pes stát na plošině, hákem ji sklopte. Vraťte se k plotu a tentokrát jej už v klidu přelezte. Jděte až k posledním dveřím (ke dveřím společnosti Trans Global), vylezte po žebříku nahoru, otevřete první okno zleva a vražte do větráku ve skladišti hák. Slezte dolů ke dveřím a zaklepte na ně. Až vykoukne chlápek, představte se mu, řekněte že hledáte svou dívku a donuťte ho otevřít dveře. Dřív než chlápek dveře otevře, vylezte rychle znova po žebříku nahoru. Až chlápek dveře otevře, klikněte na sud. Až se postaví chlápek k místu, kde spadl sud do vody, klikněte na další sud. Poté, co chlápek spadne do vody, jděte do skladiště. Ve skladišti si prohlédněte nástěnku a ze zásuvky seberte malý klíček. Jděte dál do skladiště. Až zpoza krabic vykoukne muž, promluvte si s ním. Až ho osvobodíte, otevřete tlačítkem na zdi výtah. Nahoře v patře klikněte na nejbližší bednu a zakryjte pomocí ní čidlo. Vypínačem (je na stěně vpravo od dveří výtahu) si rozsviťte. Jděte ke krabicím v rohu místnosti a prozkoumejte rýhu na zemi – najdete dveře. Dveře otevřete a vstupte do tajné místnosti. Tady ze země seberte sošku a kliknutím na lano osvoboďte Nicol. Promluvte si s ní, ze země seberte pásku a vraťte se do předešlé místnosti. Promluvte si znova s Nicol. Kusem pásky zalepte čidlo u výtahu a vraťte bednu u výtahu zpátky na své místo. Na tuto bednu přeneste vedlejší horní bednu a zatlačte na již uvolněnou bednu vedle hydraulického vozíku. Hydraulickým vozíkem zvedněte sochu. Na sochu přivažte jeden konec lana a druhý konec přivažte na kladku nad sochou. Spusťte dolů hydraulický vozík, klikněte na sochu, promluvte si s Nicol a společně na sochu znova zatlačte. Vyraženými dveřmi vyjděte ven. Na kabel přivázaný k plošině použijte pouta. Po krátké zastávce v Oubierově galerii se vydáte do Quaramonte. Quaramonte
Na náměstí si promluvte s kapelou, s Pearl stojící před policejní stanicí a poté s jejím mužem Duanem sedícím v náklaďáku. Znova si zajděte promluvit s Pearl. Jděte dovnitř policejní stanice a promluvte si s generálem o všem možném. Pokuste se kouknout na mapu visící na stěně. Pak se generála na mapu poptejte, vyjděte ven a promluvte si s Nicol. U náklaďáku si promluvte s profesorem Oubierem. Poté jděte do budovy společnosti Quaramontských dolů a promluvte si se šéfovou. Jděte zpátky k náklaďáku a promluvte si s Duanem. Zjistíte, že potřebujete sehnat detonátor. Na detonátor se poptejte šéfové v budově. Venku si promluvte s Nicol a požádejte ji, ať odláká generála. Zajděte na stanici, promluvte si s generálem a až Nicol s generálem odejde, promluvte si s Renaldem. Poté řekněte Pearl, že jste se pro ni sehnal průvodce. Až bude policejní stanice prázdná, prozkoumejte mapu. Znova si promluvte se šéfovou v budově a ze skříně vezměte detonátor. Ten dejte Duanovi. Přes policejní stanici jděte do věznice, kde si promluvte s Miguelem. Až přijde Renald, a zavře vás do cely, je řada na Nicol. V generálově bytě prozkoumejte mečouna na zdi, televizi, lampu na stole a tygří kůži na podlaze. O všem si s generálem popovídejte. Až přijde generálova matka, vyslechněte si rozhovor. Teď je řada opět na Georgovi. Promluvte si s Miguelem a požádejte ho o lano. Lano přivažte na okno cely a podejte ho Duanovi,. Po útěku z Quaramonte City se ocitnete s Georgem v džungli před domem na stromě. Z mlýnského kola seberte vinnou révu. Do listí u vodní pumpy dejte Oubierův bankovní výpis a na vodní kolo použijte sošku Tezcatlipocy z inventáře. Až z domu vylákáte otce Huberta, promluvte si s ním. Dá vám vyžehlit svůj límec. Na lis použijte vinnou révu, do lisu dejte límec, seberte ze země dřevěný kříž a použijte ho na lis. Vyžehlený límec vraťte Hubertovi a společně se vydejte do indiánské vesnice. Promluvte si s indiánem před vchodem do vesnice. Jako dar šamanovi dejte psí sušenky. Až se indián vrátí, dá vám zpátky prázdnou krabici sušenek. Do ní vložte mayský kámen a krabici předejte indiánovi. Poté si ve vesnici promluvte se šamanem. Ráno se vrátíte zpět k Hubertově domu. Na lis použijte kovový kužel z komínu hlídačova srubu v Marseilles. Do lisu dejte kořen a opět pomocí dřevěného kříže jej vylisujte. Seberte kužel zpod lisu a vyjděte po žebříku do domu, kde nechte Nicol vypít šťávu z kořene.

Karibik – George
Na pláži si promluvte s mužem, zeměměřičem Bronsonem. Podívejte se jeho teodolitem na dům na svahu a promluvte si s Riem, hochem na molu. Poté jděte nahoru k domu. Použijte žebřík a pokuste se na něj vylézt. Až vás dámy okřiknou, promluvte si s nimi. Na jejich dotazy odpovídejte raději kladně. Poté klikněte na kočku a promluvte si s Riem o Emily. Jděte zpátky nahoru k domu a pokuste se otevřít dveře. Promluvte si se sestrami Ketchovými o kočce a o Emily. Až sestry odejdou, znova si promluvte s Riem. Dejte mu červa. Pak s ním mluvte tak dlouho, dokud Rio nevyloví staré kolo. Ze starého kola seberte gumovou duši. Poté si s Riem promluvte o rybě a o staré duši. Vyjděte ven z lokace a pak se do ní vraťte. Promluvte si s Riem a ten vám dá rybu. Jděte k domu, vylezte po žebříku a na stožár pověste starou duši. Ze země na ni přivažte rybu a seberte kočce v klidu její míček. Poté (opět ze žebříku) duši ze stožáru odvažte. Přivažte duši ke stromu a získáte primitivní prak. Do praku nabijte míček a ze stožáru sestřelte terčík. Až přijde Bronson a vyleze na stožár, odstraňte žebřík. Ze země seberte terčík, který vypadl Bronsonovi. Na pláži seberte Bronsonovy plány a teodolit. Jděte znova před dům a plány ukažte sestrám. Cesta do domu je volná.

Londýn – Nicol
V muzeu si prohlédněte vitrínu u závěsu. Objevíte jaguáří kámen. Promluvte si s průvodcem. Po krátkém rozhovoru a profesorem Oubierem si opět promluvte s průvodcem. Zjistíte, že jaguáří kámen byl ukraden. Z vykradené vitríny seberte klíč a znova si promluvte s průvodcem. Až bude průvodce telefonovat, otevřete klíčem vitrínu u telefonu a seberte z ní dýku. Poté rozhrnete závěs a dýkou si odemkněte dveře.

Karibik – George
V pokoji otevřete lodní kufr a promluvte si s Emily. Seberte mapu a položte ji na stůl. Ze stolu seberte brko. Vezměte zavěšenou lucernu a vložte ji do otvoru na kalamář ve stole. Prohlédněte si portrét kapitána Ketche na zdi. Promluvte si s Emily a poptejte se na kříž. Kočce před domem dejte brko. Posbírejte zbytky peří, promluvte si s Riem a zbytky peří mu dejte. Rio vám dá mušli. Tu vyměňte s Emily za její kříž. Kříž vložte do držáku pera na stole. Až si prohlédnete mapu, zajděte za Riem a poproste ho, aby vás zavezl na ostrov Zombie. U ostrova si promluvte s Riem. Prozkoumejte skalní výběžek a útes. Prozkoumejte loď a poptejte se Ria na rybářskou síť. Až vám ji dá, použijte ji na skalní výběžek a vylezte nahoru.

Londýn – Nicol
V metru prozkoumejte svou kabelku, kde najdete sponku do vlasů. Tu použijte na otvor na mince v prodejním automatu. Z otvoru na vrácené mince seberte vypadlou minci. Hoďte ji do automatu a z výdejního otvoru seberte čokoládu. Z otvoru na vrácené mince znova seberte minci. Minci vhoďte do automatické váhy a seberte malou kartičku. Na dveře pod mapou metra použijte dýku a na škvíru ve dveřích malou kartičku. Teď zmáčkněte červené tlačítko a nastupte do metra.

Ostrov Zombie – George
Vejděte do džungle horní cestou. U močálu seberte rákos. Pokračujte dále cestou vpravo nahoře. Dojdete ke stromu, pod kterým je doupě. Do doupěte vražte rákos. Stejnou cestou se vraťte zpět na útes. Tentokráte jděte do džungle spodní cestou. Pokračujte až k divočákovi. Do rákosu vložte šipku a vystřelte ji po divočákovi. Pokračujte spodní cestou ke skalní špičce. Ze skalní špičky shoďte liánu. Na liánu připevněte síť a terčík. Výsledek hoďte na skalní špici. Jděte horní cestou k močálu. Pokračujte cestou vpravo, u doupěte horní cestou vlevo a poté pořád vlevo. Dostanete se na druhou stranu močálu. Jděte prostřední cestou vpravo u doupěte taktéž prostřední cestou vpravo. Jděte pořád vpravo a dostanete se na skálu. Prohlédněte si iniciály a do dírek v zemi vložte teodolit. Podívejte se do teodolitu a posouvejte obraz vpravo. Až v teodolitu spatříte váš terčík, klikněte na něj a poté klikněte na skalní sloup, který je přímo v ose terčíku. Objevíte místo pokladu. Ze skály sejděte tentokráte cestou vpravo.

Londýn - Nicol
Přesuňte se za druhou bednu a až nebude strážce vepředu, vylezte po žebříku na střechu lodi. Ve správné chvíli otevřete dveře vedle žebříku a schovejte se za bednu. Až strážce vleze do dveří, zavřete je a zajistěte smetákem. Koukněte se okénkem do lodi. V lodi promluvte na profesora Oubiera a seberte mu z ruky jaguáří kámen. Škrtícího Karzaca rychle zneškodněte dýkou.

Ostrov Zombie – George
Až přerušíte natáčení, promluvte si se všemi osobami v lokaci. Až vystřídá herce kaskadér, seberte ze stolu lívanec a sirup. Lívance namočte do sirupu a lívanec politý javorovým sirupem dejte kaskadérovi Bertovi. Ze stolu seberte buchtu, prozkoumejte keř a buchtu do keře hoďte. Znova seberte ze stolu buchtu a o znova j i hoďte do keře. Po natočení scény se s celým štábem přesunete dolů na pláž. Na pláži si promluvte s kameramanem a poté s režisérem. Klikněte na ruční kameru v písku a znova si promluvte s kameramanem. Poté si ještě jednou promluvte s režisérem. A orlí kámen je váš.

Džungle – Nicol
V indiánské vesnici seberte Georgovy sluneční brýle. Promluvte si s Titipocem. Ze schodů rozbité chatrče zkuste vzít mayský kámen. Na horký kámen se pokuste převalit sud s vodou. Poproste Titipoca, aby vám pomohl. Seberte kámen a jděte cestou vlevo. Dojdete k hrobce. U hrobky seberte z generátoru kovový váleček, dýkou rozřízněte hadičku generátoru a vytékajícím palivem z hadičky naplňte kovový váleček. Palivo použijte na víčko nádrže motoru stojícího u výtahu. Ze země seberte lano a dejte ho Titipocovi. Až vám hodí lano dolů, na lano klikněte a přivažte jej k motoru. Zmáčkněte červené tlačítko motoru a dvakrát zatáhněte za páku. Promluvte si s Titipocem a ukažte mu ovládání výtahu. Vlezte do výtahu a zakřičte na Titipoca. Nahoře seberte pás s náboji a výtahem sjeďte dolů. Dole seberte pochodeň a dejte ji Titipocovi zapálit. Hořící pochodeň hoďte na louži s palivem a do ohně hoďte pás s náboji. Nahoře si promluvte s generálem a rozvažte George.

Hrobka – Nicol
Zatáhněte za obě páky ve zdi. Poproste George o pomoc. Až za obě páky zatáhnete, propadnete se dolů. Tentokrát je vaším úkolem vyřešit puzzle. V pravé části místnosti jsou čtyři kachle, Vaším úkolem je tyto čtyři kachle zmáčknout. Na každé kachli je vyobrazen obrazec, který se skládá ze dvou kombinací obrazců na kachlích vlevo. Musíte tedy najít vždy správnou kombinaci obrazců a zmáčknout ty dvě kachle, na kterých jsou ty správné obrazce. Abyste mohli zmáčknout kachli s obrazcem, musíte kola mayského stroje natočit tak, aby dva znaky, které tvoří vámi požadovaný obrazec, byly naproti sobě. Až všechny čtyři kachle vpravo postupně zatlačíte, vejděte do tajného východu.

Hrobka – George
Ze zdi seberte pochodeň a nechte si ji Titipocem zapálit. Zatáhněte za páku ve zdi. Spadnete do jakési místnosti. Jděte doleva. Tady zatáhněte za páku nalevo od dveří směřujících do chodby. Tím si zavřete dveře, kterými jste přišli. Pokračujte tedy druhými dveřmi. V chodbě zatáhněte za páku, která je dále od dveří, kterými jste do chodby přišli. Otevřenými dveřmi se vraťte do místnosti kde jste začínali. Ze země seberte pochodeň a zapalte s ní pochodeň na zdi. Novou pochodeň seberte a pokračujte tajným vchodem. U schodů zatáhněte za páku a sejděte dolů. Teď už si jen vychutnejte závěrečnou animaci.

Autor:Unknown
Navštivte domovskou stránku autora.


Počet zobrazení: 8
Přidáno dne: 16.06.2005