Další projekty ::   [ LogaOnline.cz ] ::   [ Market-hall.cz ] ::   [ Game-hall.cz ] ::
:: HLEDEJ ::
 
:: MENU ::
 
:: HRÁČSKÝ SLOVNÍK
 
:: REKLAMA ::

 
 
:: TOP-LIST ::

TOPlist 




 



American McGee´s Alice
Postava hlavní hrdinky této hry - Alice, je vkusně oblečena tak, jak se patří do pohádkové hry pro děti. Tím nechci říci, že by hra byla určena pouze pro děti, určitě si ji rádi zahrajete i vy. Z úvodní animace se dozvíte, že dům rodiny Alice lehl popelem a ona sama požár přežila. Musela se léčit na psychyatrické klinice z šoku, který utrpěla. Jakési tajemné hlasy ji však z reálného světa volají do Světa divů a když se tam nějakým zázrakem ocitne, pochopí, že tento nadpřirozený svět je plný zla a nenávisti. Tomuto nereálnému světu kraluje Rudá královna, která se stává jejím,( tudíž i vašim úhlavním nepřítelem), kterého se všichni ostatní v tomto světě bojí. Tato královna má spoustu svých přivrženců, kteří ji v její zlobě podporují a ve všech špatnostech jí pomáhají. Jedinými Vašimi přáteli a pomocníky v tomto krutém světě jsou "Usmívající se kočka" a hodný "Bílý králíček", na které vždy po určitém čase narazíte a oni vám rádi a ochotně poradí, jakým způsobem se dostanete dál a co pro to musíte udělat. Velkým pomocníkem a průvodcem bude pro vás i "Kouřící trpaslík", který odvede velký kus práce za vás a připraví vám často podmínky pro pokračování ve vaší pouti.Ovládání vaší postavy je velice jednoduché, navíc si ho můžete nastavit tak, aby vyhovovalo Vám. Hra má čtyři stupně obtížnosti, tento návod je napsán na nejvyšší stupeň obtížnosti. Hru lze uložit na jakémkoliv místě, takže není nutné se neustále vracet na začátek hry, nebo levelu.Hra je graficky velmi zdařilá a nelze jí nic vytknout. Budete si připadat tak, jako byste sledovali nádherný barevný film. Rovněž ozvučení hry je vynikající a to jak doprovodná hudba, tak i zvukové efekty. K dispozici budete mít mimo klasických zbraní i zbraně zcela neobvyklé, jako střílející karty, kouzelnou hůl, nebo ďábelské kostky. Postupně, jak je budete nacházet, může te si je přepínat pomocí kláves 1-9. Na každého nepřítele totiž platí jiná zbraň, to si ale musíte sami. Vlastnit budete dva druhy energie, červenou-Vaše síla a zdraví a modrou-Vaše duševní síla. Ta síla a zdraví vám ubývá při zranění, ta duševní síla ubývá používáním Vašich magických zbraní. Ztratíte-li ji docela, zůstane Vám jako zbraň pouze nůž.

1. Dementia
Jděte dopředu a zabočte doprava. Dozvíte se od průvodce, že země, ve které se nyní nalézáte, je zcela ztracená a nikdo ji nemůže pomoci. Otočte se doleva, rozběhněte se a přeskočte, pomocí vzdušného víru se tak dostanete na druhou stranu. Zde se dozvíte, že zemi vládne krutá a zlá Rudá královna, zachránitt obyvatele této země může jen jejich vlastní smrt. Vaším cílem je však pro záchranu obyvatel zabít Rudou královnu. Dejte se tedy doleva, kde seberte u zdi červený krystal a doplní si tak vaše zdraví. Sbírejte všechny červené a modré krystaly, které na své cestě naleznete. Po každém zabitém nepříteli se objeví červený krystal, posilující vaše zdraví. Potom se dejte doprava a vstupte do zázračného ohně, získáte tak svoji první zbraň, dlouhý útočný nůž. Pokračujte doleva po lávce nahoru. Zde se vám dostane rady, že někdy je mnohem lepší jít oklikou, než se snažit jít za každou cenu přímo, buďte si této rady dobře vědomi, pomůže vám to i v dalších misích této hry. Znenadání vás přepadne ozbrojená stráž, zabijte ji nožem, klikejte na levou myš a pak proveďte druhotný útok kliknutím na pravou myš, je to nejlepší způsob, jak se co nejrychleji zbavovat svých protivníků a nedat jim při tom ani tu nejmenší šanci. Pokračujte rovně dopředu a potom zabočte doprava, vlevo si vyskočte na kamennou zídku. Dejte se po lávce doprava, po ní pak doleva až na její konec a z plošinky seskočte doprava na zem směrem k tabulce s nápisem YUR MINE. Hra se vám sama uloží (to platí pro každý level) a vy máte první level úspěšně za sebou.

2. Pandemonium
Jděte rovně dopředu a přeskočte na první svislé lano na Vaší pravé straně. Rozhoupejte se na něm a přeskočte z něj na plošinu za druhým lanem. Otočte se a s rozběhem se zavěste na druhé lano, opět se hodně rozhoupejte a přeskočte na dřevěnou plošinu před vámi. Pozor, ať nespadnete do zelené žiraviny pod vámi. Dojděte si ke Kouřícímu trpaslíkovi, který vám prozradí, že nyní musíte najít u Karetní stráže hrubý zelený diamant. Jděte tedy doleva až ke stoličce s krystalem a od ní se dejte opět doleva. Pokračujte po lávce nahoru, přeskočte na pohyblivou plošinu, je to vlastně vozíček a zároveň i důlní výtah, který vás v animaci zaveze do dolů a sám se zřítí dolů. Rychle se otočte, neboť vás záhy napadne stráž, která vás bude chtít poslat za ním. Po zlikvidování stráží se dejte rovně a zabočte doprava. Na konci vstupte do ohně, získali jste tak novou zbraň, střílející karty, které jsou velmi účinnou zbraní na dálku, budete ji potřebovat, neboť brzy bude nepřátel přibývat. Teprve potom vstupte do dveří na pravé straně. Pokračujte přes druhé dveře po schodech nahoru. Zde musíte pobít tři stráže,doplňovat si mezi bojem své zdraví, po každé zabité strážci vždy zůstane uzdravující červený krystal a na konci seberte ze stolu klíč, zelenou svítící lebku. Dejte se po schodech vlevo a na konci vstupte vpravo do zeleného světla. Už jste tady byli, ale nyní vás tu čeká obtížnější úkol, nacházejí se totiž před vámi tři strážci, kteří mají mimo svých halaparten ještě moc proti vám vystřelovat zraňující červené střely, kterým se musíte vyhýbat a ještě po strážcích střílet vašimi prskajícími kartičkami. Jedna stráž je hned vlevo, dvě jsou na lávkách vysoko před vámi. Zlikvidujte tedy nejdříve toho nejbližšího vlevo a potom na dálku toho vlevo před vámi, kam se potřebujete dostat, toho vpravo před vámi si nešímejte, byl by to zcela zbytečný souboj, tak se mu vyhněte. Pak vyskočte na lano před vámi co nejvýše, řádně se rozhoupejte a přeskočte opět na vysokou lávku a rychle vstupte do zeleného světla před vámi. Tím jste uzavřeli další level a můžete pokračovat dál.

3. Fortress of Doors
Váš průvodce Kouřící trpaslík Vás v animaci na své šlapací vzducholodi dopraví až k branám pevnosti. To ostatní už bude pouze na vás. Otočte se, dejte se doleva a zabijte dvě stráže. Pokud si potřebujete doplnit energii, přeskočte doprava přes zeď a přeskákejte po plošinkách pro červené a modré krystaly. Potom se vraťte zpět, zatočte doprava k tekoucí lávě a těsně před ní vstupte doprava do dveří. Po pravé straně pod podloubím létají dva démoni, tak je oba zapalte svojí kouzelnou zbraní - kartou. Zničte je ale velmi rychle, aby nestačili úplně rozbít celou podlahu pod vámi. Pokračujte rovně naproti ke schodům, ale pozor, podlaha se stejně začne pod vámi propadat, tak že musíte opatrně přeskákat přes objevující se trhliny. Vystoupejte po schodech nahoru, pokračujte doleva, přeskočte na druhou stranu a zastavte se v pravém rohu lávky, ta s vámi za chvíli spadne až do nejnižší polohy, pak se po ní rychle rozběhněte doleva, zatočte doprava a přeskočte na druhou stranu, musíte být ale rychlí, neboť jakmile se rozběhnete, lávka se opět začne převažovat na druhou stranu a na jejím konci byste již nestačili přeskočit směrem k zelenému světlu. Projděte jím a ocitnete se na druhé straně v dalším levelu.

4. Bezond the Wall
Jděte dopředu, zatočte doprava a hned doleva, na podstavci seberte červený fragment, stane se z vás na chvíli upír, budete tak mnohem silnější. Napadne vás spousta stráží a tak je rychle a obratně zabijte, než se vrátíte do vaší původní podoby. Po každém zabitém strážci se objeví červený krystal, tak si doplňte své zdraví a pokračujte v boji, dokud nezabijete poslední stráž. Od místa, kde jste sebrali artefakt jděte kolem mříží doleva až na konec, zabočte doprava a hned doleva, vstupte do dveří, potom přes další troje dveře ven na volné prostranství. Zde si musíte velmi pospíšit a počínat si velice obratně. Před vámi se budou postupně skládat kachličkové plošinky, po kterých musíte opatrně přeskákat na druhou stranu k zelenému světlu, do kterého vstupte. Ocitnete se na dřevěné podlaze, nad vámi poletují tři démoni, všechny zapalte. Páky před vámi si zatím nevšímejte a sestupte doleva po schodech dolů a postavte se před tři páky, které musíte postupně ve správném pořadí jednu po druhé přehodit. Pokud nedodržíte správné pořadí, troje dveře před vámi na druhé straně se pozavírají. Pak se ovšem musíte vrátit zpět k horní páce, přehodit ji, sejít zpět dolů ke třem pákám a svůj pokus znovu opakovat. Při přehazování pák se dá správné pořadí poznat i podle doprovodné melodie, která každé přehození páky doprovází. Prozradím vám správné pořadí při přehazování pák. Pokud se před ně postavíte z té strany, z které je možno páky přehazovat, je správné pořadí toto: 1. vpravo, 2. vlevo, 3. uprostřed. Tím se vám otevřely troje dveře před vámi na druhé straně. Vraťte se tedy zpět nahoru, všimněte si, že při dodržení správného pořadí přehazování všechny tři páky zmizely, nahoře zmizela i opravná páka. Nyní přeskákejte po objevujících se plošinkách na druhou stranu k oběma strážným, zabijte je raději z dálky pomocí karty. Pak projděte třemi, nyní již otevřenými dveřmi, mezi nimi zabijte ještě jednu stráž a vejděte do zeleného světla. Ocitnete se v prostoru, kde se před vámi v rychlém sledu pohybují nahoru a dolů plošiny, přeskákejte po nich až na druhou stranu, kde vejděte do zeleného světla. V místnosti zabijte pět poletujících démonů a vstupte do dveří, jakmile se v nich objeví zelené světlo. Přejdete tak do dalšího levelu.

5. Fortress of Doors
Ocitli jste se na hradbách, jděte dopředu, zabijte stráž, zabočte doleva, zlikvidujte další a zničte dva létající démony. Pokračujte dopředu a v polovině cesty si vyskočte na hradební zeď. Počkejte , až se domeček přiblíží co nejvíce k vám a pak k němu přeskočte. To je pro tento krátký level všechno.

6. Skool Daze
Jste v místnosti s malým skřítkem, nevšímejte si ho, není vám k ničemu. Vstupte do další místnosti, zde zlikvidujte tři stráže. Jděte po schodech nahoru, zabočte doleva a na konci schodů znovu doleva, kde přeskočte na druhou stranu. Získáte tak další výbornou zbraň, kouzelnou střílející hůl. Vraťte se zpět dolů a za hořícím krbem vpravo vstupte do dveří po jeho levé straně. V animaci vám trpaslík poví o knihovně, ve které jsou recepty na zázračné elixíry. Napadnou vás dvě stráže, zlikvidujte je a vyjděte dveřmi zpět ven. V animaci uvidíte, jak vám trpaslík otevřel v knihovně přesunutím regálů cestu dále. Jděte znovu doleva, po schodech nahoru, tentokrát však zatočte na druhé schody doprava, naproti schodům vstupte do dveří a jste na chodbě, kde zlikvidujte dvě stráže. Přes další dveře se dostanete do knihovny, na konci zatočte doleva, zleva vás napadne další stráž. Pokračujte dopředu, zatočte doprava, zde vás napadne několik stráží, zbavte se jich. Jděte doprava a potom doleva. Na konci projděte knihou, ta vzlétne nahoru a v nejvyšším patře se promění v první plošinku, aby jste se dostali k velké knize. Vraťte se, zabočte doprava a vedle sloupu zleva si stoupněte na výtahovou plošinku, vyveze vás o patro výš. Vlevo opět projděte knihou, nahoře vám přibyla druhá pomocná plošina. Odsud pokračujte doprava, zabijte další stráže. Po zborceném šikmém regálu vylezte o poschodí výš, pozor na dvě stráže nad vámi. Prohledejte celé patro, za jedním z regálů projděte zase knihou, nahoře vám vznikla třetí odrazová plošina. Potom vstupte do výtahu, dostanete se tak do nejvyššího patra. Zabijte stráže a projděte knihou, teď už máte můstek kompletní. Jděte tedy k němu, po knihách - plošinkách přeskákejte za onu již zmíněnou knihu, která vypadá jako skříňka. Obejděte ji zezadu, v animaci ji shodíte dolů, skočte do ní a to je to poslední, co jste v tomto levelu museli udělat.

7. Skool´s Out
Jděte dopředu, zabijte strážce a létající démony. V tomto levelu budete muset nasbírat přísady pro Kouřícího trpaslíka, aby vám z nich mohl uvařit lektvar, pomocí něhož se dostanete do dalšího levelu. Jděte do prvních dveří zprava, potom do dalších dveří vlevo od kamenné sošky. Za nimi doleva na rampu, kde ve výklenku přehoďte páku, uvidíte, jak se ze zdi vysunuly schody. Vyběhněte po nich nahoru, potom doleva a skočte doleva na šikmé trámy. Po nich pokračujte nahoru, asi uprostřed přeskočte doleva na šikmý trámek a pokračujte opatrně mezi houpajícími se lustry po trámech dozadu k trpaslíkovi. Promluvte si sním, pak se vraťte dolů na zem a zabijte tři létající démony. V animaci pak uvidíte, že trpaslík mezi tím odešel do laboratoře. Do té se teď potřebujete dostat. Vraťte se tedy přes dvoje dveře zpět do výchozí místnosti a jděte po schodech nahoru. Před tím ještě v přízemí vejděte do druhých dveří , sejděte po schodech dolů, na konci přeskočte propast a získali jste tak další vynikající zbraň, ďábelské kostky. Ty fungují tak, že když se před vámi objeví nepřátelé, hodíte kostku na zem a z ní se vyklube malý dráček, který vám pomůže zlikvidovat vaše nepřátele, kolik kostek hodíte, tolik dráčků si vyvoláte, jsou ovšem smrtelní, i když bojují udatně. Ale pozor, pokud si je vyvoláte a blízko vás nebude žádný nepřítel, pustí se tito malí, udatní bojovníci do vás. Jakmile vyjdete po výše zmíněných schodech nahoru, vstupte do dveří, zabijte tři stráže a pokračujte do dveří naproti. Zde se setkáte opět s trpaslíkem, který má další přísadu do lektvaru. Seberte z výklenku svítící nádobku s další přísadou a vraťte se dveřmi zpět. Vstupte do dveří vlevo, potom do velkých dveří vlevo.Projděte dopředu velkými dveřmi, narazíte na spoustu stráží a létajících démonů. Ocitnete se v jakémsi skleníku, přistupte k tabulce s nápisem POPPY SEEDS a seberte lízátko. Vraťte se zpět do laboratoře, už tam na vás čeká trpaslík. Namíchá vám kouzelný lektvar a vyrobí z něj pro vás hvězdu, kterou seberte, otevře vám dveře, které před tím nešly otevřít. Vedle destilačního přístroje seberte nádobku s lektvarem. Vstupte do zeleného světla, která se objevila. Dostanete se přes něj do dalšího levelu.

8. Skool Daze
Ale, ale, tady jsme už také jednou byli. Jenže teď vás čeká jiný úkol. Zabijte dvě stráže, jděte po schodech nahoru a doprava, vstupte do dveří. Zlikvidujte létající démony a přes další dveře jděte do knihovny. Buďte však opatrní, všude je plno přisluhovačů Rudé královny. Známou cestou přes knihovnu se dostanete opět ke sloupu s výtahovou plošinou. Znovu na ni vstupte a dostanete se o poschodí výš. Opět po šikmých regálech do vyššího patra, zde zlikvidujte dvě stráže a vejděte do dveří z nápisem OBSERVATORY, které před tím nešly otevřít. Nyní, díky hvězdě, kterou jste obdrželi od trpaslíka, je však otevřete. Ocitnete se u výtahu, vstupte do něj a vyjeďte s ním nahoru. Vyjděte z něj, zlikvidujte tři stráže a kolem kopule jděte po schodech nahoru, jsou však v nich díry, tak je přeskákejte. Nahoře přistupte k dalekohledu a tím jste v tomto levelu skončili.

9. Pool of Tears
Jděte mírně doleva, dojdete k tabulce s nakresleným kamenem. Přeskočte na druhou stranu a pokračujte doprava po kamenné stezce. Na konci vyskočte na kamenný blok a přeskákejte na stezku k vodopádům do protisměru. Přistupte co nejtěsněji ke skále a počkejte si, až se kolem vás převalí balvan, který na vás shazuje shora krab. Pak přeskákejte až na konec, vyskočte na skálu a obraťte se. Přeskočte na stezku před vámi, uhněte dalšímu na vás shozenému balvanu a kolem vodopádu přeskákejte dál dopředu. Na konci opět vyskočte na skalku a pokračujte dál do protisměru. Po cestě vás napadá létající havěť, ničte ji Vaší kartou. Pokračujte až na konec, zde si vyskočte na poslední výstupek, otočte se a přeskočte na další výstupek. Před sebou zlikvidujte kraba, připravte si ďábelské kostky a pokračujte až nahoru. Zlikvidujte kraby kostkami, pak přeskočte potok v tom nejužším místě a pokračujte po jeho pravém břehu dopředu. Přeskočte potok doleva a pokračujte doopředu po jeho levé straně. Zase přeskočte potok doprava a přeskákejte k rohaté želvě. Sdělí vám, že jí byl ukraden zlou vévodkyní krunýř a chtěla si z něj udělat polévku. Za slib, že jí krunýř najdete a vrátíte, vás povede dál na vaší cestě. Přeskočte jako ona na plovoucí list, plujte na něm po vodě, dávejte si pozor, ať do ní nespadnete, je plná dravých ryb. Vyhýbejte se překážkám, kdykoliv budete moci na kterékoliv straně vyskočte na břeh, musíte stále pobíjet na vás zle dotírající obrovský hmyz. Pak si počkejte na další list, který k vám připluje, skočte na něj a pokračujte v plavbě dál. Před splavem si vyskočte na zem, zlikvidujte nepřátele a dole pod splavem naskočte na nový list. Tak doplujete až ke kamennému můstku, po kterém přechází rohatá želva, váš průvodce. Podplujte můstek a hned za ním vyskočte na břeh vlevo. Po skalkách přeskákejte až k vašemu průvodci, který tam nahoře na vás čeká. Naskočte na další list, doplujete k jinému splavu, zde však už zůstaňte na listu, v animaci se tak dostanete do dalšího levelu.

10. Hollow Hideaway
Pokračujte po pravém břehu dopředu, na tři kraby použijte ďábelské kostky a jděte dál kolem splavu doprava, kde zničte kartami další tři kraby. Držte je ale od těla, jinak vás chytí a hodí do vody, kde vás sežere obrovská ryba. Nad vámi ještě zničte dva létající chrousty. Přeskočte až na druhý list, z něj doprava na kořen a pokračujte po kamenné stezce dopředu. Na konci se dejte po kořenu doleva a přeskočte na další list. Vyhýbejte se větvím, aby vás nesrazily do vody a vlevo vyskočte na břeh. Zlikvidujte kraby, kteří vás chtějí chytit a předhodit jako pochoutku masožravé houbě, také zlikvidujte střílející růži a nakonec tu houbu. Jděte kousek dopředu, je tam další masožravá houba a střílející růže, obě zničte a skočte dolů na list. Během plavby přeskákejte přes dva listy, které potkáte, na břeh, kde zlikvidujte kraby. Pak jděte k dřevěné chaloupce, v animaci potkáte žabáka, který bude po vás chtít brandy, a vy máte zájem o krunýř pro rohatou želvu. Chcete se proto dostat k vévodkyni, žabák vás k ní ochotně dovede. V animaci se pak dostanete do dalšího levelu k vévodkyni.

11. Just Desserts
Jděte chodbou dopředu, až přijdete ke stolku, na kterém se otáčí malý hořící mlýnek, vyskočte tedy na stolek a seberte ho. Objeví se zlá vévodkyně, která vám samozřejmě krunýř rohaté želvy nechce dobrovolně vydat a vyhrožuje vám, že vás spolkne jako jednohubku. Nesmíte ji nechat přiblížit do vaší blízkosti, neboť by se jí to opravdu povedlo. Postupujte tedy tak, že odběhněte od ní co nejdále, pak k ní hoďte mlýnek, je to další nová kouzelná zbraň, kterou jste natrvalo získali. Z mlýnku budou šlehat plameny, které vévodkyni zapálí. Počkejte si, až se od mlýnku vzdálí a potom ho rychle seberte. Tento postup opakujte tak dlouho, dokud vévodkyně nezahyne, při tom se neustále pohybujte po celé komnatě, využívejte pomocné plošinky až se vám ji podaří zlikvidovat. Tím jste získali zpět krunýř rohaté želvy a můžete ho želvě vrátit. V animaci vás pak rohatá želva doprovodí do následujícího levelu.

12. Wholy Morel Ground
Nyní se nacházíte pod vodní hladinou a vaším jediným úkolem je držet se v blízkosti svého průvodce - rohaté želvy, plavat za ní a chytat její bublinky, abyste měli dostatek čerstvého vzduchu a neutopili se. Nezapomeňte však na to, že želva má pevný krunýř, který vy nemáte. Nesmíte ji tedy slepě následovat, musíte dávat pozor na padající kameny a uhýbat útočícím dravým rybám. Raději si ani nevšímejte červených krystalů v mušlích, je to past, jakmile krystal seberete, mušle se zaklapne amáte smůlu. Také si dejte pozor na bortící se sloupy, jakmile vás tyto kameny zasáhnou, máte rovněž smůlu. Takto se tedy opatrně dostanete za želvou až na konec této podvodní mise. Jako odměnu získáte od želvy krunýř. Kdykoliv spadnete do vody, krunýř se vám objeví na zádech, a Vy můžete plavat pod hladinou a už se nemůžete utopit, jste tak s krunýřem ve vodě nezranitelní.

13. Dray Landing
Jděte dopředu mírně vlevo, zabijte dva kraby, pak běžte k listům na vodě, před vámi zlikvidujte dalšího kraba a nad vámi létající chrousty, u listů ještě střílející, z vody vyskakující ryby. Pak seskočte na první list a počkejte, až se na něm přiblížíte k druhému listu, přeskočte si na něj a zachytněte se na laně. Vyšplhejte se po laně výš (Enter), rozhoupejte se a přeskočte na skálu. Zde zlikvidujte střílející růži, obejděte vodopády, dojděte k blikající houbě. Zabijte nad sebou chrousty a vyskočte na houbu. Vymrští vás do výšky a Vy se v letu zachytněte dalšího lana. Popolezte po něm o kousek výš, rozhoupejte se a přeskočte směrem k ušatci. V animaci se dozvíte, že vás čeká těžká a náročná cesta, tak se na to připravte. Jděte až na okraj srázu, zabijte nad vámi další chrousty a seskočte na vyšší plošinku vlevo pod vámi, z ní pak na tu nižší. Zabijte před vámi kraba, přeskočte na lano, rozhoupejte se a seskočte do skalní soutěsky, pak pokračujte dopředu. Na jejím konci zlikvidujte střílející růži a chrousty nad vámi. Pokračujte doleva, zničte další růži, houbu a opět dotěrné chrousty a seskočte na skalní výčnělek vlevo dole pod vámi. Zde zlikvidujte růži, chrousty nad sebou a kraba dole za lany, nad nimi nahoře ještě jednoho. Nyní přeskočte na první lano a rozhoupejte se, přeskočte na skalní výstupek, kde stál první krab. Pokračujte dále otvorem ve skále, uvnitř rozstřílejte růži. Pak se vyšplhejte po laně výše, musíte se dostat do skalní rozsedliny nahoře. Z lana tedy skočte na houbu a během letu se tam nasměrujte. Pak pobijte kraby a chrousty, pokračujte doleva, zatočte doprava a zlikvidujte další růži. Pokračujte doleva, pobijte kraby a jděte až na okraj, vlevo uvidíte, jak se zřítila skalní římsa, tudy se tedy dál nedostanete. Přeskákejte proto po houbách na skálu, otočte se a zničte další střílející růži. Pak přeskočte k ní, zlikvidujte masožravou houbu a seberte mlýnek, který šlehá plameny. Přeskočte zpět přes průrvu a pokračujte doleva. Zachytněte se na laně a rozhoupáním seskočte na skalní výstupek, slezte na nižší a znovu skočte na další lano, vyšplhejte po něm nahoru a přeskočte z něj doleva na skálu. Zlikvidujte kraby a chrousty, jděte dopředu, vpravo rozstřílejte růži a další chrousty. Seskočte na první kámen ve vodě vpravo, vlevo před vámi zničte opět růži, z něj přeskočte doprava na skálu, pak doleva na další kámen, ještě na další a z tohoto přeskočte doleva na skálu. Zlikvidujte z vody vyskakující střílející ryby a pokračujte při levé straně skály dále dopředu.

Autor:bonachytra
Navštivte domovskou stránku autora.



Počet zobrazení: 8
Přidáno dne: 31.05.2005